Tuttavan kaverin kumminkaima ajoi E36 M3:nsa latäkköön ja onnistui saamaan aikaan hydrolockin: imaisi siis vettä koneeseen. Vauhtia oli kuulemma ollut vähänlaisesti eikä kierroksiakaan paljoa.
Nyt tämä veijari kauppaa sitä projektina, kieltämättä kiinnostavaan hintaan. Kun en kuitenkaan mikään romis-reijo ole, niin eipä kauppa kiinnosta, jos ei autosta saa enää soivaa peliä kohtuullisella remontilla. Mihinkään "myy-osina-ja-tee-hyvä-tili" -projektiin en viitsi lähteä, vaikka siihen hyvä yksilö varmaan olisikin.
Hydrolockissahan nyt tietysti voi hajota ihan mitä vain, mutta tässä yksilössä taitaisi olla vähän toivoa: lähtee käyntiin, öljynpaineet nousee, jäähdytysnesteet pysyy sisällä. Kolisee tosin selvästi, eli ihan vaurioitta ei ole päästy. Puristuspaineet koneesta on mitattu, 4-pytty oli antanut tulokseksi 5.9bar, kun muissa oli ollut suunnilleen 9.7bar. Myyjän analyysin mukaan 4-pytyn kiertokanki on vääntynyt.
Mitäs arvon raati veikkaa, mitä tuossa mahtaisi olla hajalla? Kannattaako korjata?
Nyt tämä veijari kauppaa sitä projektina, kieltämättä kiinnostavaan hintaan. Kun en kuitenkaan mikään romis-reijo ole, niin eipä kauppa kiinnosta, jos ei autosta saa enää soivaa peliä kohtuullisella remontilla. Mihinkään "myy-osina-ja-tee-hyvä-tili" -projektiin en viitsi lähteä, vaikka siihen hyvä yksilö varmaan olisikin.
Hydrolockissahan nyt tietysti voi hajota ihan mitä vain, mutta tässä yksilössä taitaisi olla vähän toivoa: lähtee käyntiin, öljynpaineet nousee, jäähdytysnesteet pysyy sisällä. Kolisee tosin selvästi, eli ihan vaurioitta ei ole päästy. Puristuspaineet koneesta on mitattu, 4-pytty oli antanut tulokseksi 5.9bar, kun muissa oli ollut suunnilleen 9.7bar. Myyjän analyysin mukaan 4-pytyn kiertokanki on vääntynyt.
Mitäs arvon raati veikkaa, mitä tuossa mahtaisi olla hajalla? Kannattaako korjata?
Comment