Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 406 ongelma. APUA! Olen mäkin muita kuin Bemaristeja jeesninyt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

    Peugeot 406 ongelma. APUA! Olen mäkin muita kuin Bemaristeja jeesninyt


    Vävypoika käymässä. Tyhjäkäynti hapuilee, kierroksia antaessa öljytikku nousee sentin ylös!!!!!
    Koitin putsata huohotinjärjestelmän, ei apua.

    Mikähän siellä vielä voisi olla?

    Anteeksi tämä Peugeotkyssäri, mutta se nyt oli tuolla vävyllä jo ennenkuin tänne tuli
    Last edited by TFV; 03-08-2012, 23:30.
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by TFV View Post

    Vävypoika käymässä. Tyhjäkäynti hapuilee, kierroksia antaessa öljytikku nousee sentin ylös!!!!!
    Koitin putsata huohotinjärjestelmän, ei apua.

    Mikähän siellä vielä voisi olla?

    Anteeksi tämä Peugeotkyssäri, mutta se nyt oli tuolla vävyllä jo ennenkuin tänne tuli
    Melko puhallus jos tikku pomppaa ylös.

    Palaako öljyä? Jostainhan sen paineen on päästävä ohi.

    Comment

    • TFV
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 3080
      • Nurmijärvi

      #3
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Melko puhallus jos tikku pomppaa ylös.

      Palaako öljyä? Jostainhan sen paineen on päästävä ohi.
      Niinpä. Tikun nousu normaalia Pugifoorumilla?????

      Tyhjäkäynti sekoilee............en tiiä. Öljy haisee, kaikki paikat kuitenkin näyttävät kuivilta. Outo juttu.
      E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        Originally posted by TFV View Post
        Niinpä. Tikun nousu normaalia Pugifoorumilla?????

        Tyhjäkäynti sekoilee............en tiiä. Öljy haisee, kaikki paikat kuitenkin näyttävät kuivilta. Outo juttu.
        Mitenkäs käy jos otat huohottimen letkun irti?

        Tuleeko sieltä tavaraa kovasti ulos?

        Comment

        • bimmerfan4ever
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2006
          • 234
          • tyrnävä

          #5
          taitaa vaa huohottaa saatanasti...
          entä jos otat öljyntäytön korkin auki?puhaltaako sieltä kovasti?
          e39 ///m5
          e38 740i talvirassina
          e36 320i taxi (suljetun?)alueen penkanlevitin


          ex e36 325 coupe
          ex e30 320i
          ex e30 325 ix
          ex e30 323i
          ex e30 324d
          ex e30 318i
          ex 3x e30 316

          Comment

          • Hanza
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 1931
            • Juvan Shell. Requiescat in pace

            #6
            Helppo ratkasu. Vävy vaihtoon.
            Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

            t: luft waffel

            "Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

            Comment

            • Vauhtivaunu
              BTCF Member
              • Jun 2008
              • 2714
              • P-Karjala

              #7
              Originally posted by TFV View Post

              kierroksia antaessa öljytikku nousee sentin ylös!!!!!
              Koitin putsata huohotinjärjestelmän, ei apua.
              Pösöjen huohotinjärjestelmä on surullisen kuuluisa tukkeutumisestaan.
              Se letkuviidakko mitä niissä olen nähnyt aiheuttaa vitutusta jo olemassaolollaan.


              Ota öljykorkki (olikohan niissä edes semmoista) tai vastaava tulppa venakopasta irti ja kokeile sitten. Jos tikku ei nouse, niin siellä järjestelmässä on edelleen tulppa jossain. Tarkkaile tuleeko huohotusta tyhjäkäynnillä/kierroksilla kuinka paljon

              Kuva konehuoneesta/letkuista ja kaikki irti ja paineilmalla yksi kerrallaan joka liitin ja letku läpi niin jotain voisi tapahtua. Jos ei auta niin se kone on yksinkertaisesti loppu ->täysi koneremppa tai vaihtokone
              sigpic


              Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

              Comment

              • jaskap
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2010
                • 526
                • Finland Rovaniemi

                #8
                Mikä moottori

                Tere !

                Milläs moottorilla tuo on. Moottorimalleissa on eroavaisuuksia. Tuokin taitaa olla märkäputkikone ?

                Venttiilikopasta pitäisi mennä huohotinputki öljypohjaan, onhan se auki ?

                Itse olen tuollaisen XU7Jp koneen korjannut ja siinä oli ykköspytyn mäntä kulunut helmoista reilun millin ja kalkatti niin pirusti.

                Varmasti mielenkiintoisia korjaushetkiä luvassa ahtaahkoissa tiloissa ja muoviosia varoen .-)
                e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                e32 750 iA -88 DoubleSex.
                Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                e32 735 1/18
                e34 M5 1/18
                e24 635 Csi 1/18
                e9 3.0 CSi 1/18
                e31 850 Csi

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎