Noinhan se tosiaan tais olla, mut 524td:n remminvaihdosta taitaa olla pari vuotta aikaa, joten ei oo enää ihan tuoreessa muistissa...laitetaan vaikka sen piikkiin.
Ja nuo muistelemani ajotusarvot, on "junttimallin" eli mekaaniselle pumpulle, vaikka en nyt sanois että se niin junttimalli on. Omat hyvät puolensa.
Jos joku sattuu tietämään ajotusarvot uudemman mallin pumpulle, eli sähköselle joka on myös 324td:ssä, niin niitä voisin itekkin pian tarvita.
Eihän se tarvi ku turbon vähän falskata, niin jo pössyttelee, mut eipä se nyt siihen remminvaihdon yhteyteen sovi. Ja jossain aiemmassa topicissa oli jo tuosta "palikan" asennosta puhetta, eli tarkastaminen onnistuu suorakulmalla kannen päältä. Ja jos haluaa sen 4 ast. ennakkoa, niin nyhkäsee sit vähän imupuolelle päin :wink:
Ja nuo muistelemani ajotusarvot, on "junttimallin" eli mekaaniselle pumpulle, vaikka en nyt sanois että se niin junttimalli on. Omat hyvät puolensa.
Jos joku sattuu tietämään ajotusarvot uudemman mallin pumpulle, eli sähköselle joka on myös 324td:ssä, niin niitä voisin itekkin pian tarvita.
Eihän se tarvi ku turbon vähän falskata, niin jo pössyttelee, mut eipä se nyt siihen remminvaihdon yhteyteen sovi. Ja jossain aiemmassa topicissa oli jo tuosta "palikan" asennosta puhetta, eli tarkastaminen onnistuu suorakulmalla kannen päältä. Ja jos haluaa sen 4 ast. ennakkoa, niin nyhkäsee sit vähän imupuolelle päin :wink:
Comment