Kannen ja läppärunkoadapterin väliin turbomoottoriin. Mitähän lämmönkeston tarviisi olla, kuinka lämmin kansi on kuumana? Ehdotuksia otetaan vastaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyvä lämmönkestävä tiivistemateriaali
Collapse
X
-
Toi vois olla yks vaihtoehto.
Tai sitten wurth:tin DP300
Niin ja olihan wurth:lla myös toi painepurkissa oleva tökötti : http://www.wurth.fi/site/media/pdf/t...3_TIIVISTE.pdf
Noi painepurkit on ihan vitun mukavia käyttää.Last edited by jannmann; 10-09-2012, 12:54.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View Posthttp://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/607129/0
Toi vois olla yks vaihtoehto.
Tai sitten wurth:tin DP300
Niin ja olihan wurth:lla myös toi painepurkissa oleva tökötti : http://www.wurth.fi/site/media/pdf/t...3_TIIVISTE.pdf
Noi painepurkit on ihan vitun mukavia käyttää.
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View Posthttp://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/607129/0
Toi vois olla yks vaihtoehto.
Tai sitten wurth:tin DP300
Niin ja olihan wurth:lla myös toi painepurkissa oleva tökötti : http://www.wurth.fi/site/media/pdf/t...3_TIIVISTE.pdf
Noi painepurkit on ihan vitun mukavia käyttää.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostJotain tollasta tököttitiivistettä olisin itsekkin ehdottanut. Melkoisen hyvin ne tiivistää.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment