Ongelmana on siis M57N koneisen e46 330d:n käynti kylmänä, puoli lämpimänä alle 1000 kierroksilla. Lämpimällä koneella oireita ei ole.
Vikakoodeja ei ole. Suuttimien johdot, liittimet tsekattu ja rail paine anturin johto ja liitin tsekkailtu läpi. Inpalla suuttimien korjausarvoja katseltu kylmänä ja lämpöisenä. 4 pytyn korjausarvo kävi kerran +2,50 muuten pysynyt 1 paikkeilla. Viime aikaisia huoltoja ja toimenpiteitä mitä autolle tehty on ainoastaan: Öljyjen, suodattimen vaihto ja softaus ( voiko se vaikuttaa asiaan? softaajan mukaan ei)
Vian ollessa "päällä" jokaisen suuttimen korjausarvo seilaa epämääräisesti.
(löytyy huono video niskakipuja aiheuttava ja mallia iphone ) Videolla siis vika päällä! http://jumuli.kuvat.fi/kuvat/BMW+E46...I/IMG_0533.MOV
Pariin diesel huoltoon jo soittelin. Yhdessä paikassa epäilivät suuttimen kärjen jumittavan. Seuraavassa paikassa ehdottivat ohivuoto mittausta. Seuraava paikka taas sanoi, että se ei hyödytä mitään vaan kaikki suuttimet irti ja testi penkkiin. Hinnat tuntuivat todella huokeilta joka paikassa.
Nyt lisäsin tankkiin red linen diesel treatmenttiä tuskinpa enää tässä vaiheessa auttaa mitään, mutta eipä siinä korkealta putoa ja tuskin ainakaan haittaa tekee.
Eli kokemusta tälläisestä? Pystyykö suuttimen kärjen vaihtamaan itse jos kokeilisi kepillä jäätä ja yrittäisi päästä halvalla? vai viedäkkö diesel huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi?
Vikakoodeja ei ole. Suuttimien johdot, liittimet tsekattu ja rail paine anturin johto ja liitin tsekkailtu läpi. Inpalla suuttimien korjausarvoja katseltu kylmänä ja lämpöisenä. 4 pytyn korjausarvo kävi kerran +2,50 muuten pysynyt 1 paikkeilla. Viime aikaisia huoltoja ja toimenpiteitä mitä autolle tehty on ainoastaan: Öljyjen, suodattimen vaihto ja softaus ( voiko se vaikuttaa asiaan? softaajan mukaan ei)
Vian ollessa "päällä" jokaisen suuttimen korjausarvo seilaa epämääräisesti.
(löytyy huono video niskakipuja aiheuttava ja mallia iphone ) Videolla siis vika päällä! http://jumuli.kuvat.fi/kuvat/BMW+E46...I/IMG_0533.MOV
Pariin diesel huoltoon jo soittelin. Yhdessä paikassa epäilivät suuttimen kärjen jumittavan. Seuraavassa paikassa ehdottivat ohivuoto mittausta. Seuraava paikka taas sanoi, että se ei hyödytä mitään vaan kaikki suuttimet irti ja testi penkkiin. Hinnat tuntuivat todella huokeilta joka paikassa.
Nyt lisäsin tankkiin red linen diesel treatmenttiä tuskinpa enää tässä vaiheessa auttaa mitään, mutta eipä siinä korkealta putoa ja tuskin ainakaan haittaa tekee.
Eli kokemusta tälläisestä? Pystyykö suuttimen kärjen vaihtamaan itse jos kokeilisi kepillä jäätä ja yrittäisi päästä halvalla? vai viedäkkö diesel huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi?
Comment