Eli miten ulkoisesti voi sanoa onko kyseessä M50B20, 25, 28 vai peräti S50B32?
Tietysti S50 on erilainen imusarjaan ja venakopan, jne. osalta, mutta jos nuo osat eivät ole paikallaan, tai ovat heitetty kiinni tavalliseen M50BXX koneeseen?
Jos siis jostain romikselta kone-aihiota menee hakemaan, miten varmistaa purkamatta laitetta muttereiksi, että tulee oikea kone kyytiin?
Ja varsinkin jos tilanne on sellainen että moottori on vielä korissa kiinni.
Tietysti S50 on erilainen imusarjaan ja venakopan, jne. osalta, mutta jos nuo osat eivät ole paikallaan, tai ovat heitetty kiinni tavalliseen M50BXX koneeseen?
Jos siis jostain romikselta kone-aihiota menee hakemaan, miten varmistaa purkamatta laitetta muttereiksi, että tulee oikea kone kyytiin?
Ja varsinkin jos tilanne on sellainen että moottori on vielä korissa kiinni.
Comment