2000cc ev14, noin 700e sarja Suomestakin ostettuna. Tai tonniset vastaaavat, riittää viinalla 700hp tasoon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2200cc EV 14 suuttimet, mistä halvalla uudet?
Collapse
X
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEipä se mikään paska homma ole. Jos sulla on MS3X-lisälevy niin otat tuon laittamani linkin purkin x2(kaksi kpl koska purkissa vain 4kpl ohjauksia) johtojen väliin tai jos ei ole MS3X-levyä niin johdottaa suoraan MS3-prosukortin liittimestä ohjaukset JB perfin tähän versioon:
Meinasin itse laittaa MS3:n ja eo. levyn mutta oman projektin aikataulu on venähtänyt töiden vuoksi hamaan tulevaisuuteen. Mulla on noita piirilevyjä kyllä "hyllyssä" jos joku on kiinnostunut. Komponentit joutuu hommaamaan...
ite ajoin nyt 2200cc dekoilla ja etuvastuksilla pelas ihan ok mut kyl haluis ton levyn et sais pelaan kunnolla. ja ms3 prossu€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Posteikö oikeesti oo missään 6 mukiseeen tota ohjain levyä?
ite ajoin nyt 2200cc dekoilla ja etuvastuksilla pelas ihan ok mut kyl haluis ton levyn et sais pelaan kunnolla. ja ms3 prossu
Se mikä ohjainlevyllä saavutetaan on pienempi suuttimen "dead time" eli aukeaminen ja sulkeutuminen. Silloin tyhjäkäynninsäätö on helpompaa kun pienillä aukioloillakin saa annosteltua oikean määrän polttoainetta suuttimen nopean toiminnan ansiosta.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View Post2000cc ev14, noin 700e sarja Suomestakin ostettuna. Tai tonniset vastaaavat, riittää viinalla 700hp tasoon.
Itellä on käytössä EV14 1200cc(1400cc käytössä olevalla 4bar peruspaineella) ja kokemuksien mukaan riittävät hieman yli 700hv viispyttyisessä koneessa.Last edited by Thuppu; 02-11-2014, 13:26.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEi ole jos ei itse tee sellaista. Nuo sisältää 4kpl ohjauksia koska amerikka...
Se mikä ohjainlevyllä saavutetaan on pienempi suuttimen "dead time" eli aukeaminen ja sulkeutuminen. Silloin tyhjäkäynninsäätö on helpompaa kun pienillä aukioloillakin saa annosteltua oikean määrän polttoainetta suuttimen nopean toiminnan ansiosta.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postlaitoin valmistajalle viestiä et tekee kuusmukiseen levyn katotaan mitä tulee vastaukseksisigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View PostOnhan tässä kevääseen aikaa 😎sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostOikeastaan ihan liian vähän. Jos Jean suostuu vääntämään levyjä niin voin harkita sitten kasaamista korvausta vastaan. Tulee kuitenkin halvimmaksi hankkia levyt erikseen ja komponentit EU-alueelta. Tai jos suostuu tekemään samanlaisen kun se 2.0.1 joka tulee johtojen väliin mutta kuusikanavaisena niin aina parempi.
eli siis kuka sellaisen kuusikanavaisen levyn sais tehtyä?€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Jos löytyy tarpeeksi DIY henkeä, niin eikös tuommoisen suunnittelisi itse jollain ilmaisella piirilevyn suunnitteluohjelmalla ja syövyttäis sitten kotikonstein: http://www.ruuvipenkki.fi/2010/08/11...n-syovytysopas
Joskus koulussa tuli noin tehtyä, eikä ole mikään ameriikan temppu.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJos löytyy tarpeeksi DIY henkeä, niin eikös tuommoisen suunnittelisi itse jollain ilmaisella piirilevyn suunnitteluohjelmalla ja syövyttäis sitten kotikonstein: http://www.ruuvipenkki.fi/2010/08/11...n-syovytysopas
Joskus koulussa tuli noin tehtyä, eikä ole mikään ameriikan temppu.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Comment