Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20b23 2.5litraseksi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ropo
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 648

    M20b23 2.5litraseksi?

    Haulla ei äkkiä löytynyt.
    Onnistuuko pelkästään poraamalla vai riittääkö pelkkä kampiakselin vaihto? Vai molemmat?
    Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1469
    • Veikkola

    #2
    323:sessa on hieman pidempi isku kuin 325:sessa eli poraamalla.
    valmiin 325 alakerran saat varmasti mäntien hinnalla,..

    Comment

    • Jacek
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 552
      • Helsinki

      #3
      Käytä omaa kampiakseliasi ja hanki jostain 84mm lohko (vaikka multa 50€) ja etsi siihen sopivat männät mäntäkirjasta. 80mm lohkoa ei voi porata 84mm mittaan mutta 84mm lohkosta voit tehdä n 85mm.

      Esim 85mm x 76,8mm = 2.620ksm
      (M3 + M3) - M5 = M1 ?

      Osia myytävänä

      http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #4
        Mitä turhia koneistushommia tekemään...

        Myy mulle se sun 2,3-pata ja hanki jostain täydellinen 2,5. Niitähän on täälläkin myyntiosastolla aina sillointällöin kaupan.
        Tule halvemmaksi ja saat suoraan 2,5:n ilman mitään koneistamolaskuja.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • ropo
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2003
          • 648

          #5
          Jos poraa b23 2.5l tuleeko siitä vääntävämpi moottori kuin b25?
          Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

          Comment

          • Kyytsis
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 3472
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by ropo
            Jos poraa b23 2.5l tuleeko siitä vääntävämpi moottori kuin b25?
            Siitä tulee melko letku lohko.

            Toteuta Jacekin ehdotus, on tehokain vaihtoehto.

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              Originally posted by Kyytsis
              Originally posted by ropo
              Jos poraa b23 2.5l tuleeko siitä vääntävämpi moottori kuin b25?
              Siitä tulee melko letku lohko.

              Toteuta Jacekin ehdotus, on tehokain vaihtoehto.
              Mutta HALVIN ja helpoin ratkaisu on myydä mulle se 2,3 ja ostaa valmis 2,5
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • Kyytsis
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2003
                • 3472
                • Helsinki

                #8
                Originally posted by T3
                Originally posted by Kyytsis
                Originally posted by ropo
                Jos poraa b23 2.5l tuleeko siitä vääntävämpi moottori kuin b25?
                Siitä tulee melko letku lohko.

                Toteuta Jacekin ehdotus, on tehokain vaihtoehto.
                Mutta HALVIN ja helpoin ratkaisu on myydä mulle se 2,3 ja ostaa valmis 2,5
                Niin, tietenkin. :wink:

                ...tyhmä minä... :lol:

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎