kiitoksia tiedoista
, ilmavuoto löydetty ilmamassa mittarin jälkeen uudet kumit tilattu tulpat vaihdettu sekä tulpan johdot koska muutama oli niin huonossa kunnossa että tulpan johdon kumin sisältä jäi metalli klipsi tulppaan kiini ://
m70b50 ei meinaa pysyä käynnissä, käy vähän millä pytyllä sattuu??
Collapse
X
-
-
hmmm??
Nyt on johdot kiini otettu vanhasta 735i johto jotta saatiin kipinä tulpalle kipinä kaikille 12sta, kaasuläppä putsattu ja öljytty, imupuolen kumit uusittu sekä uudet ilmamassa mittarit (molemmat) nyt vastaa kaasuu käy kylmänä hyvin ja jaksaa vetää nopeiten vetää 120-160 tai siihen sitten lopetettiinkin, mutta ei käy tyhjäkäyntiä lämpöisenä? mahtaako olla ilmassa mittareiden säätö? kun on ruuvi vieressä? miten mahtaa käytännössä olla maffin sielun elämä? ja vikakoodiluettu sen mitä nyt siitä saa niin jäädytysjärjestelmän sensori ja kaasun asento tunnistin, onko kaasu polkimessa anturia??
ei ymmärrys riitä
Comment
-
-91 vuoden peli on, sellanen musta mötikkä oli vähä vessapaperi rullaa lyhyempi ja ihan suoraan tuli siihen 20 pinniseen kiini, vai monta niita nyt on
Comment
-
Niin meinasin vaan, että sieltä EML-boksista saisi katottua sen kaasuläpän asennon. ECU:ilta voisi kattoa toimiiko lambdat ja millasia arvoja MAFfi antaa, yms .Originally posted by Visa Halme View Post-91 vuoden peli on, sellanen musta mötikkä oli vähä vessapaperi rullaa lyhyempi ja ihan suoraan tuli siihen 20 pinniseen kiini, vai monta niita nyt on
Mutta joku muu M70 asiantuntija osaa varmaan neuvoa paremminkin.
Comment
-
jos vaan löytyy jollain sellaset laitteet, muutakin kun merkkiliikkeessä, hämeenlinnan kupeessa asutan
Comment
Comment