Originally posted by Hela
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Diesel guruille
Collapse
X
-
Dieselin viritystä kohtaan tuntuis olevan kiinnostusta, hyvä niin!! Etenkin sähköohjatuista pumpuista riittää tarinaa, mutta onko jossain tarinoitu mekaanisesta pumpusta..?? Pari juttua on jäänyt nimittäin askarruttamaan..
524TD:n pumpun päällä on vissiin painesäädin, johon tulee letku imu, eiku siis painesarjasta. Säätimen päällä on eksoottisen näköisellä kannella oleva säätöruuvi, uskaltaisikohan sitä pyöräyttää ja mihin se vaikuttaa??
Pumppuun tulee kaksi johtoa, sammuttimen piuha (ainakaan kone ei halua pyöriä jos piuha on irti) syöttyruuvin viereen ja jokin toinen piuha pumpun kyljessä olevaan "kakkaraan" josta lähtee metalliputki toiselle kohti pumppua.
Mikä on tämä kakkara ja mistä se saa käskynsä siis milloinka sille tulee virta??524 TD -85
RR -76 perille asti
Comment
-
-
Tuohon huhtikuiseen kyssäriin, et millä laitteella sitä sähköpumppua säädellään.
Itselläni säätö toteutettiin samaisella laitteella kuin vikamuistin lukukin, jonkin sorttinen Bmw tietsikka.
Ohjelmassa oli säätöparametrit: syötölle, käynnistyssyötölle, tyhjäkäyntikierroksille. Pitäis löytyä kuulemma viela ennakon säätökin, mut tätä emme onnistuneet ohjelmasta löytämäään.525 tds, DieselPower
Comment
-
Comment