Toimii e30 omillakin antureilla mutta on jotakin muutoksia mitä kannattaa tehdä: kaasuläpän asentotunnistin kannattaa vaihtaa potentiometri-tyyppiseksi. Vaikkapa M50-koneen anturi käy. Imuilman lämpöanturi on vanhoissa motroniceissa IMM:n sisällä ja jos haluaa IMM:n pois niin on hankittava erillinen anturi jonka laittaa suoraan putkenpätkään IMM:n tilalle ja johdottaa IMM:n liittimeen. Muutoksella saa pari hevosta lisää.
Tuo ei ole sellaisenaan mikään "viritysosa" vaan mahdollistaa moottorin säätämisen jos vakiomoottorinohjauksen rajat tulee vastaan esim. turboahtimen asennuksen yhteydessä. Tässäpä jotain evästystä. Oon kasannu noita purkkeja _muutaman_ kappaleen
Toimii e30 omillakin antureilla mutta on jotakin muutoksia mitä kannattaa tehdä: kaasuläpän asentotunnistin kannattaa vaihtaa potentiometri-tyyppiseksi. Vaikkapa M50-koneen anturi käy. Imuilman lämpöanturi on vanhoissa motroniceissa IMM:n sisällä ja jos haluaa IMM:n pois niin on hankittava erillinen anturi jonka laittaa suoraan putkenpätkään IMM:n tilalle ja johdottaa IMM:n liittimeen. Muutoksella saa pari hevosta lisää.
Tuo ei ole sellaisenaan mikään "viritysosa" vaan mahdollistaa moottorin säätämisen jos vakiomoottorinohjauksen rajat tulee vastaan esim. turboahtimen asennuksen yhteydessä. Tässäpä jotain evästystä. Oon kasannu noita purkkeja _muutaman_ kappaleen
Ja jos on "vanha" Motronic, eli 35-piikkinen liitin, niin teettää vielä lisää johtotehtäviä kun boksissa on 55-piikkinen liitin. Asentotunnistin triggeripyörineen on otettava uudemmasta moottorista, eli sinne hihnapyörälle koneen keulille.
Toimii e30 omillakin antureilla mutta on jotakin muutoksia mitä kannattaa tehdä: kaasuläpän asentotunnistin kannattaa vaihtaa potentiometri-tyyppiseksi. Vaikkapa M50-koneen anturi käy. Imuilman lämpöanturi on vanhoissa motroniceissa IMM:n sisällä ja jos haluaa IMM:n pois niin on hankittava erillinen anturi jonka laittaa suoraan putkenpätkään IMM:n tilalle ja johdottaa IMM:n liittimeen. Muutoksella saa pari hevosta lisää.
Tuo ei ole sellaisenaan mikään "viritysosa" vaan mahdollistaa moottorin säätämisen jos vakiomoottorinohjauksen rajat tulee vastaan esim. turboahtimen asennuksen yhteydessä. Tässäpä jotain evästystä. Oon kasannu noita purkkeja _muutaman_ kappaleen
tuo imuilman lämpötila tulikin vähän puun takaa.. itse olen nyt ajellut +1k kilometrejä, auto pirun hyvissä säädöissä ja vetoja löytyy, mutta rehellisesti sanottuna ei mulla ole imuilman lämpötila anturia.:think
PNP boxi, ja IMM nakattu mäkeen, olen tässä miettinykkin että mistähän se mittaa imuilman lämpötilan
Comment