Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60-m20b20 viri vinkkiä tarvis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • paha
    Bimmer Rookie
    • Dec 2004
    • 28

    M60-m20b20 viri vinkkiä tarvis.

    Elikkäs oma koneeni on M60 mutta lienee suht sama kone tuo m20b20? Olen suunnittelemassa tuosta omasta koneesta autokrossiin - sprinttiin harraste autoa. Autokrossissa on sääntö et ei saa olla yli 2050 kone. Siinä on yksi rajoittava tekijä. Mitäs suositellaan tehtäväksi kyseiselle koneelle että vois ohc foorteja mennä haastamaan . Olen tässä lueskellut näitä juttuja ja huomannut että keinuvipu on bemun heikko lenkki,onko tuohon olemassa järkihintaista ratkaisua jotta kestäis? Nyt löytyy ainakin 3*40dellorttoa ja peltisarja. Koneen sisään en vielä ole katsonut. Millaisia virtauspenkki tehoja kyseisen koneen kansista on saatu? Kaikki vinkit on tervetulleita .
  • biimer327
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1928
    • Eastside

    #2
    Omasta kannesta virtauspenkistä 291.6 hp /12.6 millin nostolla,mutta sepä onkin m20b25:n kansi.
    Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla mitä muut ovat "penkittäneet" kannestaan.
    "Suck my dick!"
    -Ron Jeremy

    Comment

    • L.H
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2003
      • 2481
      • Lohja

      #3
      Kyllä noista m20b20 kansista on samoja virtauksia saatu kun m20b25 kansista ja ainakin yleensä on puhuttu, että kansi kannattaa teettää juuri tommosesta.. Sillä saa ainakin puristukset paremmiksi ja siinä on pienemmät kanavat-->enemmän varaa muotoilla..
      Eipä taida järkihintaisia keinuja olemassa, mutta eiköhän ne vakio keinutkin kestä ihan hyvin, kun ei paukuta rajottajalle koko ajan.. ..mikä nyt ei muutenkaan ole niin hirmu kannattavaa nopean etenemisen kannalta..
      Last edited by L.H; 29-12-2004, 11:59.
      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

      Comment

      • paha
        Bimmer Rookie
        • Dec 2004
        • 28

        #4
        Missäs kaikki vapari tekijät piileksii? Mistäs firmoista nokka-akselia ja muuta osaa kannattaa alkaa kyseleen?

        Comment

        • L.H
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 2481
          • Lohja

          #5
          Ei ole vaparin rakentajia, kun kaikki pitää ahtaa.. Googlea kun käyttää, niin löytää vaikka mitä.. Schrikiltä varmaan löytyisi sopiva nokka ja niitä myy ainakin m-sport viialassa.
          “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

          Comment

          • paha
            Bimmer Rookie
            • Dec 2004
            • 28

            #6
            Nykyään vaan ahdetaan ja lastutetaan Mut minkäs teet ku vapariin on sääntöjen mukaan tyydyttävä ja kaasareitakin on jo kaunis rivi koneen kyljessä. Eiköhän tuo projekti tosta lähde rullaamaan kun vaan ehtis asiaan perehtymään. No ehkä ensivuonna .Ei vaan kaikkien merkkien heikkouksia ja niksejä viittis opetella kantapään kautta. Tää BMW ja 6 sylinteriä kun on uutta meikäläiselle tässä rojektissa .

            Comment

            • Maza
              BTCF Member
              • Jul 2002
              • 4321
              • Kannus/Kokkola

              #7
              Omasta kannesta virtauspenkistä 291.6 hp /12.6 millin nostolla,mutta sepä onkin m20b25:n kansi.
              Olisi kyllä kiinnostavaa kuulla mitä muut ovat "penkittäneet" kannestaan.
              M30B34 kevyesti siistitty kansi vakioventtiileillä virtasi 306hv / 12mm nostolla.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎