Olisiko vinkkejä mistä lähteä tutkimaan E30 korisen m30/m88 rakennellun moottorin lämpö-ongelmaa?
Eli ongelmana tyhjäkäynnillä lämpöjen nousu, ajossa pysyy tasaisesti n. 75 asteessa, tyhjäkäynnillä nostaa sitten liki 100 asteeseen.. Syyläri juuri uusittu ja ilmattu kokispullolla, ainakin omasta mielestä ilmat sain pois ja puhaltaa lämmintä..
Tilan ahtaudesta johtuen viskoa ei ole vaan sähköflekti hoitaa syylärissä olevan anturien kera jäähdytyksen.. Flekti kytkeytyy tosiaankin vajaassa 100 asteessa päälle.. Voiko olla näin, että tuo viskon puuttuminen vaikuttaa?
Eli ongelmana tyhjäkäynnillä lämpöjen nousu, ajossa pysyy tasaisesti n. 75 asteessa, tyhjäkäynnillä nostaa sitten liki 100 asteeseen.. Syyläri juuri uusittu ja ilmattu kokispullolla, ainakin omasta mielestä ilmat sain pois ja puhaltaa lämmintä..
Tilan ahtaudesta johtuen viskoa ei ole vaan sähköflekti hoitaa syylärissä olevan anturien kera jäähdytyksen.. Flekti kytkeytyy tosiaankin vajaassa 100 asteessa päälle.. Voiko olla näin, että tuo viskon puuttuminen vaikuttaa?
Comment