eli tosiaan alakierroksilla moottorista kuuluu ihmeellistä kilinää sekä on ihan tehoton ... varsinkin lämpimällä on aivan mopo ... myös vähä harvemmin tuntuu moottorista tulevan tärinää mistä ihmeestä voisi johtua ? 525 m50b25 vm94
moottorista kuuluu kilinää alakierroksilla sekä tärinää välillä
Collapse
X
-
on kyllä huollettu ... monet asiat ollaan jo suljettu pois missä ei ainakaan ole vikaa ... ilmeisesti joutuu avaamaan koneen ja tarkastamaan onko siellä jotain kulumaa vai ? sytkä,bensapuoli sekä anturit ainaki toimii ... kierrokset myös humppailee välillä ku painaa kytkimen pohjaan sekä sammuu aika helposti jollei anna kunnolla kaasua kun lähtee liikkeelle.Originally posted by Mikkeri View PostSe nakuttaa...
Onhan se huollettu ajallaan?
Comment
-
Ei siellä koneen sisällä ole vikaa.
Se nakuttaa kuten jo mainittiin.
Eli, palotapahtuma ei ole täydellinen, vaan polttoainetta on liian vähän.
Imuvuotoa kannattaa alkaa etsimään konehuoneesta. Sytkä voi myös olla aikasella.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
Kiliseekö täyskaasulla?vaikka vähän isolla vaihteella lyö liipasimen pohjaan.Jos kilisee niin imuvuodon voi käytännössä unohtaa.Tosin ei sitäkään kannata olla tarkastamatta.Niissä on monenlaisia tulppia ja letkulähtöjä imusarjassa. Edit:Eihän mun sulle pitäny vastata vaan kysyjälleOriginally posted by Mikkeri View PostEi siellä koneen sisällä ole vikaa.
Se nakuttaa kuten jo mainittiin.
Eli, palotapahtuma ei ole täydellinen, vaan polttoainetta on liian vähän.
Imuvuotoa kannattaa alkaa etsimään konehuoneesta. Sytkä voi myös olla aikasella.Last edited by blueorange; 27-11-2013, 00:23.
Comment
-
imuvuotoa ei ole .. vaihdoin aikasemmin kaikki imuputket uusiin kun haitariputkessa oli halkeamia .. eikä ollut mitää vaikutusta asiaan... puolat oli kaikki kunnossa ne katottiin jollai stetoskoopilla tai vastaavalla en muista tarkkaan mutta se tulikin mieleen että autokorjaaja sano jotai et sytysennakot oli liia myöhään tai aikaseen ... alan koht epäilee et boxi siellä on mäsänä.Originally posted by Mikkeri View PostEi siellä koneen sisällä ole vikaa.
Se nakuttaa kuten jo mainittiin.
Eli, palotapahtuma ei ole täydellinen, vaan polttoainetta on liian vähän.
Imuvuotoa kannattaa alkaa etsimään konehuoneesta. Sytkä voi myös olla aikasella.Last edited by latsku; 02-12-2013, 06:26.
Comment
-
täyskaasulla sekä vaikka ois vähä isompiki vaihe niin kilisii mut se kilinä tapahtuu aina tismalleen ku kierrokset on 2400 rpm ... imuvuotoja ei enää ole. vaihdoin osat 8,10,3 http://www.realoem.com/bmw/showparts...33&hg=13&fg=15 onko muita imuvuoto paikkoja vai ?Originally posted by blueorange View PostKiliseekö täyskaasulla?vaikka vähän isolla vaihteella lyö liipasimen pohjaan.Jos kilisee niin imuvuodon voi käytännössä unohtaa.Tosin ei sitäkään kannata olla tarkastamatta.Niissä on monenlaisia tulppia ja letkulähtöjä imusarjassa. Edit:Eihän mun sulle pitäny vastata vaan kysyjälle
Comment
-
Kysytkö tosissasi?Originally posted by latsku View Postimuvuotoja ei enää ole. vaihdoin osat 8,10,3 http://www.realoem.com/bmw/showparts...33&hg=13&fg=15 onko muita imuvuoto paikkoja vai ?
Lue toi ajatuksella läpi : http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205832
Jos haluat sen kuntoon kun omat eväät ei riitä, vie tonne : http://www.bemarihuolto.fi/Aprilia RSV4
Comment
-
olen tehnyt juuri tuon ohjeen mukaan kaikki ne asiat mitä siinä sanotaan venttiilikopantiiviste ja tulpantiivisteet tuli vaihdettua jo paljo aikasemmi kun huomasin et tulpan koloissa oli öljyä. ja joo kyllä olin tosissani kysymykseni kanssa kun ei ole viellä niin paljo kokemusta näistä autoista niin mites sitä muuten oppii ku kysymällä ja lukemalla?Originally posted by jannmann View PostKysytkö tosissasi?
Lue toi ajatuksella läpi : http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205832
Jos haluat sen kuntoon kun omat eväät ei riitä, vie tonne : http://www.bemarihuolto.fi/
on ollut tuolla bemarihuolto paikassa mitään ei löytyny mikä olisi aiheuttanut tuon vian...
Omituinen välitila on kuitenkin varsin mahdollinen, anturi nimittäin saattaa olla ecun mukaan ehjä mutta antaa täysin epäkuranttia signaalia. Tällainen vikatila selviää vain oskilloskoopin kanssa mittaamalla signaalilinjaa <--- toi kuullosti kyl aika mielenkiintoselta mitä vois uudestaan sieltä bemarihuollosta kysyäLast edited by latsku; 04-12-2013, 07:29.
Comment
Comment