no niin.. homma menee niin että viime kesänä Ahvenistolla paukahti tuo kansi pahvi ja sitten puuhasin sinne uuden tiivisteen.
samalla venttiilin ohjurit ja kumit uusittiin ja kansi oikaistiin.
tiiviste sarja tuli arwidsonilta(tukkuri) ja paikat oli hyvin putsattu.
nyt kuitenkin öljyä oli ruvennut tulee paisariin noin 1dl/200km.
nyt tuossa loppiaisen kunniaksi otin kannen pois ja vaikeahan se on sanoa olisiko pahvi vuotanut,mielestäni muuta vaihtista ei pitäisi olla kuin tiiviste.
tuleeko kellekkään mieleen jotain bmw M30 moottorispesialiteettiä joka voisi tehdä tuon öljyn paisariin?
joissain autoissahan on öljyn lauhdutin yhdistetty veteen mutta mielestäni tässä ei sellaista ole vai voisiko se olla öljynsuotimen jalassa,tietoa?
ps.aika helppohan tästä kansi on purkaa
samalla venttiilin ohjurit ja kumit uusittiin ja kansi oikaistiin.
tiiviste sarja tuli arwidsonilta(tukkuri) ja paikat oli hyvin putsattu.
nyt kuitenkin öljyä oli ruvennut tulee paisariin noin 1dl/200km.
nyt tuossa loppiaisen kunniaksi otin kannen pois ja vaikeahan se on sanoa olisiko pahvi vuotanut,mielestäni muuta vaihtista ei pitäisi olla kuin tiiviste.
tuleeko kellekkään mieleen jotain bmw M30 moottorispesialiteettiä joka voisi tehdä tuon öljyn paisariin?
joissain autoissahan on öljyn lauhdutin yhdistetty veteen mutta mielestäni tässä ei sellaista ole vai voisiko se olla öljynsuotimen jalassa,tietoa?
ps.aika helppohan tästä kansi on purkaa

Comment