Announcement

Collapse
No announcement yet.

öljyä paisarissa ja kansitiiviste M30 motissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 815
    • www.e30m3.fi

    #16
    Ei saa nauraa bmw ohjeille. Näin käy jos ei usko
    Last edited by Heguli; 06-06-2008, 08:35.
    Die beste fahrt mit hosen an, BMW

    Comment

    • ankkuli
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 938
      • Hyvinkää

      #17
      nojoo, isoin vitutus ennen aikojaan(?) kypsyneen alkuperäisen BMW-varaosa-akun johdosta alkaa lauhtua.

      käsitykseni jäähdytinnesteistä on tämä: melkein kaikki etyleeniglygolipohjaiset jäähdytinnesteet käyvät. suositeltavaa on käyttää alumiinimoteille tarkoitettua korroosiosuojilla lisäaineistettua tavaraa, jota käytännössä kaikki myytävät "merkki"nesteet on. jos kyljestä löytyy jonkun tunnistettavan merkin standardinumero ja maininta alumiinikoneesta, se on mielestäni ok myös penariin. jos nesteet blandaa vesijohtoveteen, vesittää samalla suurimman osan nestevalmistajan korroosion-ja tukkeutumisenestolisäaineistuksista. glykolit pitäisi lutrata tislattuun veteen. suurimmassa osassa suomea vesijohtovesi on kuitenkin niin puhdasta että ongelmia ei tule ja olen itsekkin laittanut surutta vesijohtovettä syylariin. jos vedet ja öljyt menee toistuvasti sekaisin, alkaisin kyllä hakea syytä haljenneesta kannesta tai lohkosta tai kieroista tiivistepinnoista...
      Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

      Comment

      • larmatin
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 1118
        • Perttula

        #18
        tuleeko mieleen mitä liimaa voisi laittaa lisäksi noiden öljynpaine kanavien ympäristöön?

        ps. kuinka löysällä saa olla öljypumpun ketju?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎