Announcement

Collapse
No announcement yet.

Getrag 260/5 sopivuus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juzbe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2004
    • 1066
    • Pori

    Getrag 260/5 sopivuus

    Elikkäs,omasta e34 porsi laatikko 260/5. m20 laatikko m50turbon perässä,tarjolla olisi e28:sista m21:sen laatikko.

    Onko laatikko sama,kannakkeiden paikat samat ja työsylinterin paikka sama?

    Vai onko nämä kaikki 260/5 identtiset,autosta ja korimallista riippumatta?

    Mielellään kiireisiä vastauksia,viikonlopun aikana olisi tarkoitus hakea laatikko
  • Skunkki^
    BTCF Member
    • Jul 2007
    • 688
    • Espoo

    #2
    Servattu.
    Last edited by Skunkki^; 13-09-2013, 15:49.
    KIA Optima PHEV

    Exät:
    520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #3
      Originally posted by Pinxi View Post
      Vinkkinä Getrag 260/6 kestäisi pidempään kuin kesän turbokäytössä.
      Oma lehmä ei ole yhtään ojassa, mutta tälläisen voisi noutaa Kirkkonummelta vain 400,00€ nimellishintaan.
      Vinkkinä: 260/6 ei sovi M20:n perään noin vaan.
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      • SanMiguel
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2007
        • 1035
        • Kirkkonummi

        #4
        Joo ei ainakaan M30 moottorista käy mikään laatikko heittämällä tuohon.. Ei 260/5 eikä 260/6

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          #5
          Originally posted by SanMiguel View Post
          Joo ei ainakaan M30 moottorista käy mikään laatikko heittämällä tuohon.. Ei 260/5 eikä 260/6
          M20:n perästä laatikko on nimenomaan 260/5 ja se käy, mutta M30:n perässä oleva laatikko on 260/6 ja se ei käy.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          • SanMiguel
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2007
            • 1035
            • Kirkkonummi

            #6
            Itsellä oli M30 koneen perässä 260/5 laatikko joka oli lähtöisin 528i -84 ja ei ollut mikään kytkinkopanvaihto versio. Voin toki muistaa väärinkin mutta muistaakseni jostain luin että tuota kyseistä 260/5 laatikkoa olisi käytetty e28 525i, e28 528i, e24 628i ja e23 728i jatkeena ja siitä suuremmat 260/6.
            Last edited by SanMiguel; 14-09-2013, 13:48.

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              Originally posted by SanMiguel View Post
              Itsellä oli M30 koneen perässä 260/5 laatikko joka oli lähtöisin 528i -84 ja ei ollut mikään kytkinkopanvaihto versio. Voin toki muistaa väärinkin mutta muistaakseni jostain luin että tuota kyseistä 260/5 laatikkoa olisi käytetty e28 525i, e28 528i, e24 628i ja e23 728i jatkeena ja siitä suuremmat 260/6.
              No tämähän olikin ihan selvä asia, ettei M30:n perästä olevat laatikot käy. Ei 260/5, eikä 260/6, mutta M20:n perästä tuo ensimmäinen toki käy ja M20:ssä ei 260/6:sta ole ollutkaan. Edellinen postaukseni oli tuon suhteen hieman puutteellinen. Noh, eiköhän tämä asia tullut jo selväksi kysyjälle
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • Juzbe
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2004
                • 1066
                • Pori

                #8
                Niin siis vielä selvennyksenä, Moottori on m50b25 ja laatikkona m20b25 perästä Getrag 260,suoralla nelosella.

                Tarjottu laatikko olisi e28 m21d24 perästä,260 getrag.

                Sopivuus? sama laatikko vai ei nyt ei nuo m30:sen laatikot kiinnosta

                Comment

                • ruupanen
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2006
                  • 5155
                  • Joensuu

                  #9
                  Originally posted by Juzbe View Post
                  Niin siis vielä selvennyksenä, Moottori on m50b25 ja laatikkona m20b25 perästä Getrag 260,suoralla nelosella.

                  Tarjottu laatikko olisi e28 m21d24 perästä,260 getrag.

                  Sopivuus? sama laatikko vai ei nyt ei nuo m30:sen laatikot kiinnosta
                  Käypi.Muistaakseni vaihteiden vältyksissä on eroa, mutta käypänen kyllä. -mazajns
                  on tollanen loota omassa vastaavassa härvelissä.
                  E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                  Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                  Comment

                  • Juzbe
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2004
                    • 1066
                    • Pori

                    #10
                    Noni loistavaa,otan yhteyttä siis laatikon myyjään,kiitos vastauksista

                    Comment

                    • ruupanen
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2006
                      • 5155
                      • Joensuu

                      #11
                      Originally posted by Juzbe View Post
                      Noni loistavaa,otan yhteyttä siis laatikon myyjään,kiitos vastauksista
                      Varmista vielä tuo välitys homma Matilta. Sillä ollut niin monta eriperää ja lootaa kiinni, et en ole ihan varma miten ne meni tuon M21:sen getragin kanssa.
                      E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                      Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                      Comment

                      • SanMiguel
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2007
                        • 1035
                        • Kirkkonummi

                        #12
                        Nostetaan vanhaa threadia kun täällä on spekuloitu aikaisemminkin samaisesta aiheesta ja nyt porsi oma laatikko.

                        Osaako joku sanoa mikä on ix:n 260/5 ja perus takavetoisen 260/5 getragin eroavaisuudet? Tai lähinnä onko vaihdelaatikot vaihtokelpoisia keskenään?

                        IX laatikossa on ainakin isompi kardaanin laippa ja fansin mukaan sisuskaluissa ei ainakaan varaosanumerot täsmää. Onko Ix:n laatikko mahdollisesti kestävämpi tai eri välityksellä?

                        Jollain omakohtaisia kokemuksia tai varmaa tietoa?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎