Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 m43b18 käynti häiriötä!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • anttiroisto
    BTCF Member
    • Feb 2011
    • 91
    • kalajoki

    e36 m43b18 käynti häiriötä!

    elikkä tommosessa autossa ilmesty nyt semmmonsta kaynti häiriötä että alle 2500 rpm pätkii ja tyhjä käynti katoa välistä kokonaan ja moottori jarru tuksen jälkeen kiihdyttäessä hyytyy, pumpaa malla kaasua kieroksia ottaa taas. voiko olla vika olla imu sarja sisällä olevassa läpässä? kaasu läpä asento tunnis messa? vai imu vuoto?
    käyttis
    e46 touring 320d

    projectit

    -e28 520 -83

    Exät:
    E30 318 -88
    E36 318 -97 touring, 320 -91 sedan ,320 touring -97,325 coupe msport
    e34 525-88, 518 -92
    e39 530d m-sport touring -01
  • Nutcase
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2010
    • 280
    • Kymenlaakso

    #2
    90% todennäköisyydellä sanoisin omakohtaisen kokemuksen kautta että kansipahvi palanut, samalla uusit venavarsien kumit, hiot venat ja planaat kannen....

    tyhjäkäyntimoottorin pystyy testaamaan irroittamalla se liittinestään ja jos ei tule muutosta käyntiin niin säädin rikki.

    Ei nuo ilmavuodot yleensä noin radikaaleja ja yhtäkkiä ilmenevia oireita aiheuta ja suurin osa käy läpi anturit ja muuta kunnes päätyy vääjäämättömään eli kansijumppaan...

    Kulpiiko paisarissa? mulla ei kuplinut mutta nesteen seassa oli pakokaasujen hajua kun haisteli paisarista....tietenkin mitä tahansa muuta voi olla rikki ja halvimmasta päästä kannattaa lähteä mutta itsenä huijaaminen on välillä ajanhukkaa

    Comment

    • anttiroisto
      BTCF Member
      • Feb 2011
      • 91
      • kalajoki

      #3
      Originally posted by Nutcase View Post
      90% todennäköisyydellä sanoisin omakohtaisen kokemuksen kautta että kansipahvi palanut, samalla uusit venavarsien kumit, hiot venat ja planaat kannen....

      tyhjäkäyntimoottorin pystyy testaamaan irroittamalla se liittinestään ja jos ei tule muutosta käyntiin niin säädin rikki.

      Ei nuo ilmavuodot yleensä noin radikaaleja ja yhtäkkiä ilmenevia oireita aiheuta ja suurin osa käy läpi anturit ja muuta kunnes päätyy vääjäämättömään eli kansijumppaan...

      Kulpiiko paisarissa? mulla ei kuplinut mutta nesteen seassa oli pakokaasujen hajua kun haisteli paisarista....tietenkin mitä tahansa muuta voi olla rikki ja halvimmasta päästä kannattaa lähteä mutta itsenä huijaaminen on välillä ajanhukkaa
      kansi pahvi ja venakumet kansi plaanattu 30tkm sitten ja tänään aamulla kokeilin ottaa tosta kaasu läpän asento tunnistimesta johon irti niin toimiin paremmi tyhjä käynti tasan 1000rpm eikä meinaa sammua moottori jarrutuksen jälkeen. ei tunnistin vissiin rikki.
      käyttis
      e46 touring 320d

      projectit

      -e28 520 -83

      Exät:
      E30 318 -88
      E36 318 -97 touring, 320 -91 sedan ,320 touring -97,325 coupe msport
      e34 525-88, 518 -92
      e39 530d m-sport touring -01

      Comment

      • Nutcase
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2010
        • 280
        • Kymenlaakso

        #4
        Hienoa jos paikallistui tunnistimeen, osahan ei hirveitä maksa

        muistelenkohan väärin että noita on joku puhdistamalla saanut pelaamaan :think

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎