Elikkäs vaihdoin e30 koriin m40 moottorin tillalle tuommoisen m20b20 koneen, joka on l-jetin sähköillä ja apua tarvittas pääasiassa noiten sähköjen kanssa että jos joku osaava ja tietävä voisi jonkun laisia sähkökaavioita laittaa kun en itse löydä mistään. ja tarkennukseksi kori on -89 vuosmallin ja siinä on pyöreä liitin ja moottorin sähköissä on neliskulmainen liitin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m40 tilalle m20
Collapse
X
-
Originally posted by jesee View PostElikkäs vaihdoin e30 koriin m40 moottorin tillalle tuommoisen m20b20 koneen, joka on l-jetin sähköillä ja apua tarvittas pääasiassa noiten sähköjen kanssa että jos joku osaava ja tietävä voisi jonkun laisia sähkökaavioita laittaa kun en itse löydä mistään. ja tarkennukseksi kori on -89 vuosmallin ja siinä on pyöreä liitin ja moottorin sähköissä on neliskulmainen liitin.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
-
-
Originally posted by jesee View PostElikkäs vaihdoin e30 koriin m40 moottorin tillalle tuommoisen m20b20 koneen, joka on l-jetin sähköillä ja apua tarvittas pääasiassa noiten sähköjen kanssa että jos joku osaava ja tietävä voisi jonkun laisia sähkökaavioita laittaa kun en itse löydä mistään. ja tarkennukseksi kori on -89 vuosmallin ja siinä on pyöreä liitin ja moottorin sähköissä on neliskulmainen liitin.
Comment
-
-
mietin just samaa kysyä... Eli kaikista helpoimmalla pääset kun sinulla on johtosarja m20bb20 bokseineen päivineen. Siihen ei tartte paljoa enää sähköjä vedellä autosta löytyy maadoitukset ja virrat johtosarjaan helposti. Eli m40 koneen johtosaja ei sovi millään m20 kanssa.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
anteeksi epäselvyyteni eli löytyy moottorin omat sähköt ja boksit...
Originally posted by 2bar..ahhh View Postmietin just samaa kysyä... Eli kaikista helpoimmalla pääset kun sinulla on johtosarja m20bb20 bokseineen päivineen. Siihen ei tartte paljoa enää sähköjä vedellä autosta löytyy maadoitukset ja virrat johtosarjaan helposti. Eli m40 koneen johtosaja ei sovi millään m20 kanssa.Last edited by jesee; 07-11-2013, 22:16.
Comment
-
Comment