Konehuone kävi ahtaaksi, ilmamäärämittari ei oikein sovi enää muiden romppeiden seuraksi ja siksi kävi mielessä että sen voisi varmaan korvata MAP:anturilla tms. Onko kenelläkään kokemusta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25 ilmamäärämittari pois?
Collapse
X
-
Jos tietää ulostulojännitteen sieltä(olikohan 5.v referenssi ja siten säätövastus) onnistuu tuo varmaan elektroniikkagurulta säveltämällä. Jos saa saman referenssijännitteen ulos MAP/kuumalanka mittarilta ja chippaa boksin sen jälkeen niin vois onnistua. Taitaa olla kuitenkin halvempi/varmempi laittaa vaikka megasquirt siihen. hinnassakaan ei tule hirveitä eroja ja saapahan sitten helpommin säädettyäkin. Tuon konversion jos tekee niin chippaus on ainakin edessä. Muuten ei varmasti toimi. Sitten tulee vielä se et onko antureiden signaalit lineaarisia vai ei...siinäpä sitä sitten oiskin miettimistä.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Juu, valitettavasti sen poistamisesta on hieman huonoja sivuvaikutuksia.. Mutta sellainen kikka on, että jos satut tietämään kutakuinkin samoilla arvoilla olevan kaasuläpän asennontunnistimen, niin siitä saisi pienellä vaivalla sinnepäin-patentin.. Mikään loistava ja tuon megan boxin tasoinen se ei ole, mutta voi tilapäisesti käyttää...
Edit; Siitä ilmamäärän mittaristakin saa pikapatentin, mutta sekään ei ole idioottivarma.. Eli pistää sen kääntymään kaasuvaijerin mukaan.. Ei tosiaankaan ole mikään hyvä ratkaisu, mutta hätätilassa voi käyttää !Last edited by PowerUp; 20-01-2005, 22:11.
Comment
-
Comment