mitä puolia olette käyttäneet vastaavissa projekteissa?? vakio puolat kun eivät kuulema kelpaa. käykö jotkut muut jostain toisesta (M5 tai joku..) vai joutuuko tupla/sixpack puolat + sytkäjohdot hankkimaan. koneeseen tulee Dta8pro ohjaus ja garret gt37 ym. ym.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sytytyspuolat M50B25 turbo???
Collapse
X
-
Ainakin Hestecin suorasyttylle kelpaa M50 vakio puolat.Dta:sta en sit tiä ,onko tarkempi noiden suhteen...Last edited by JOuMan; 21-01-2005, 00:43.E30 329i M50 Turbo (SOLD)
E39 M5 Twinturbo
Audi Coupe Quattro 2.5 20vT
Transporter T5GP 2.0tdi 132Kw
Audi A8l 4.0tfsi
E24 635Csi
Comment
-
-
Tästä on ollut ennenkin juttua ja Sami:n pajottamassa M50B25:ssa oli orkkispuolat ja paukkua riittävästi, sama homma kait M50B30 'jenkkiM3' koneessa, orkkispuolilla sekin.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
mr.b:Kerros mitä tuolla http://www.pure-pf.com/ foorumilla nyt sitte jengi oli mieltä ,eli toimiiko vai ei vakio puolilla?Ku en jaksa sanakirjan kans suomentaa joka replyä?Mut mitä nyt sain ite huonolla ruotsin taidolla tosta selvää,ni osalla ainakin toiminu vakioilla ongelmitta?E30 329i M50 Turbo (SOLD)
E39 M5 Twinturbo
Audi Coupe Quattro 2.5 20vT
Transporter T5GP 2.0tdi 132Kw
Audi A8l 4.0tfsi
E24 635Csi
Comment
-
-
Originally posted by JOuManmr.b:Kerros mitä tuolla http://www.pure-pf.com/ foorumilla nyt sitte jengi oli mieltä ,eli toimiiko vai ei vakio puolilla?Ku en jaksa sanakirjan kans suomentaa joka replyä?Mut mitä nyt sain ite huonolla ruotsin taidolla tosta selvää,ni osalla ainakin toiminu vakioilla ongelmitta?
Toimii vakio puolilla hyvin...tulppien vaihto yksikärkisiin ja kärkiväli 0.5 niin ainakaan 1.1 paineilla ei vielä ongelmia...
Comment
-
-
Jos tuon puolan numero on 1748017, niin ei se ainakaan kauhean huonolta vaikuttanut mitatessani.
Latausajaksi vois laittaa 3ms jolloin virta nousee n. 7,5A:iin.
4ms onkin jo luokkaa 15A, joten aika varovainen vois olla.
Noi jutut, että joku boxi ei ohjaa jotain puolaa kuulostaa lähinnä siltä, että ei osata käyttää niitä vehkeitä.
Comment
-
-
No kotonahan minä niitä olen mitannut, vaatii tietysti sopivat laitteet. (Mulla muistiskooppi, virtamittapää, pulssigeneraattori, poweri ja homemade"päätesaste" jossa ei ole virran rajoitusta.)
Mutta eihän niistä "pöydällä" saa kuin jotain ominaisuuksia katottua.
Tässä käppyrät mainitusta puolasta PDF-muodossa
Alempi käyrä puolan lataus (oik.asteikko) ja ylemmät toisiosta saatava kipinävirta eri latausajoilla (vas.).
Toi mun heitto, ettei osata käyttää... on lähinnä sitä, että aina oletetaan kipinän olevan liian heikko, vaikka kyseessä vois olla esim. häiriöt (maadoitukset, kaapelien suojaukset ....) tai sitten ei tiedetä oikeita puolan latausaikoja jne.
Comment
-
Comment