Mitäs raati on mieltä, jos vaihtaa b25 koneeseen b28:sta kampuran ja kanget, niin mäntähän rupeaa käymään alempana kuin ennen ja mahdollinen sylinterin seinämään kulunut pienikin kynnys akk kohdalla voi olla myrkkyä männänrenkaille. Onko näissä nicasil pinnoitetuissa sylintereissä ollut kulumaa ja onko porukka tehnyt jotain sylinterin pinnalle stroukkauksen yhteydessä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b25 -> b28
Collapse
X
-
Vaihda männät myös. Ei ole kulumaa ellei ole jotain suurta katastrofia käynyt, sitten se on muutenkin tosin jo entinen.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
Originally posted by kvesku View PostOlen ymmärtänyt, että iskunpituuden kasvu on kompensoitu kangilla eikä männillä. b28 kanget on 5mm lyhyemmät ja isku 4,5mm molempiin suuntiin suurempi. Eikös mäntä jää 0,5mm alemmas ykk:ssa kuin b25:ssa.
Eikö menekään näin?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
b25 ja b28 männät on kuitenkin eri osanumerolla, että eroa niissä on. Siinä samallahan ne vaihtuu, kun muutenkin pitää kone purkaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Postb25 ja b28 männät on kuitenkin eri osanumerolla, että eroa niissä on. Siinä samallahan ne vaihtuu, kun muutenkin pitää kone purkaa.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment