Näyttäis olevan ajankohtaista vaihtaa kannen tiiviste, mutta....
Autossa on siis Puukan reseptillä rakennettu moottori, ja poraus on 92mm.
Mitähän kansipahvia ko. porauksella on käytetty? Uskoisin että vakio pahvi ei tule kestämään. Onko mahdollista että kyseessä olisi s14 tiiviste, siinähän poraus toki on hieman vielä isompi?
Ja sitten offtopic, kaikki käytännön vinki kuparitiivisteen valmistamisesta kotioloissa otetaan vastaa(siis paljonko momentit, mitenpaksua, mitä kuparia tarkalleen ja käytetäänkö jotain liimaa?)
Autossa on siis Puukan reseptillä rakennettu moottori, ja poraus on 92mm.
Mitähän kansipahvia ko. porauksella on käytetty? Uskoisin että vakio pahvi ei tule kestämään. Onko mahdollista että kyseessä olisi s14 tiiviste, siinähän poraus toki on hieman vielä isompi?
Ja sitten offtopic, kaikki käytännön vinki kuparitiivisteen valmistamisesta kotioloissa otetaan vastaa(siis paljonko momentit, mitenpaksua, mitä kuparia tarkalleen ja käytetäänkö jotain liimaa?)
Comment