Kyseinen kone kiinni e90 rungossa.
Huollossa ilmoittivat että venttiilikopan tiivisteestä hikoilee öljyä.
Kattelin itse että tämä tosiaan pitää paikkaansa, myös öljykorkin ympärillä hieman märkää. Kaveri sitten äkkäs että josko huohotin olisi tukossa. (Huolto (merkkiliike) ei muuta todennut kun että vuoto pitää korjata)
Kun edellisen auton M54b30 huohotin j'äätyi, sillon ei kyllä auto edes lähtenyt käyntiin aamulla. Nyt auto kuitenkin käy ja kukkuu ihan normiaalisti ilman mitään kummallisuuksia. Jos öljykorkin avaa kun auto on käynissä ei ole mitään viitteitä paikkoja rikkovasta paineesta ja korkissa ei näy yhtään majoneesia ajon jälkeen.
Voiko huohottimen letku kuitenkin olla ihan täynnä mönjää vaikka korkissa ei näy mitään? Ja voiko huohotin ns. 'vetää huonosti'? (minä käsitin että joko se on jäätynyt tai sitten ei..)
M54 oli tosi helppoa kurkata huohotinletkun sisälle, mutta tässä ei siihen oikein yletä.
Autossa tuskin on Cold Country huohotinta, mutta nykyisellä on jo vedetty 4 pakkastalvea ongelmitta.
Huollossa ilmoittivat että venttiilikopan tiivisteestä hikoilee öljyä.
Kattelin itse että tämä tosiaan pitää paikkaansa, myös öljykorkin ympärillä hieman märkää. Kaveri sitten äkkäs että josko huohotin olisi tukossa. (Huolto (merkkiliike) ei muuta todennut kun että vuoto pitää korjata)
Kun edellisen auton M54b30 huohotin j'äätyi, sillon ei kyllä auto edes lähtenyt käyntiin aamulla. Nyt auto kuitenkin käy ja kukkuu ihan normiaalisti ilman mitään kummallisuuksia. Jos öljykorkin avaa kun auto on käynissä ei ole mitään viitteitä paikkoja rikkovasta paineesta ja korkissa ei näy yhtään majoneesia ajon jälkeen.
Voiko huohottimen letku kuitenkin olla ihan täynnä mönjää vaikka korkissa ei näy mitään? Ja voiko huohotin ns. 'vetää huonosti'? (minä käsitin että joko se on jäätynyt tai sitten ei..)
M54 oli tosi helppoa kurkata huohotinletkun sisälle, mutta tässä ei siihen oikein yletä.
Autossa tuskin on Cold Country huohotinta, mutta nykyisellä on jo vedetty 4 pakkastalvea ongelmitta.
Comment