Announcement

Collapse
No announcement yet.

N46b20 Huohottimen sielunelämää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Netsk
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2009
    • 238
    • Helsinki

    N46b20 Huohottimen sielunelämää

    Kyseinen kone kiinni e90 rungossa.

    Huollossa ilmoittivat että venttiilikopan tiivisteestä hikoilee öljyä.

    Kattelin itse että tämä tosiaan pitää paikkaansa, myös öljykorkin ympärillä hieman märkää. Kaveri sitten äkkäs että josko huohotin olisi tukossa. (Huolto (merkkiliike) ei muuta todennut kun että vuoto pitää korjata)

    Kun edellisen auton M54b30 huohotin j'äätyi, sillon ei kyllä auto edes lähtenyt käyntiin aamulla. Nyt auto kuitenkin käy ja kukkuu ihan normiaalisti ilman mitään kummallisuuksia. Jos öljykorkin avaa kun auto on käynissä ei ole mitään viitteitä paikkoja rikkovasta paineesta ja korkissa ei näy yhtään majoneesia ajon jälkeen.

    Voiko huohottimen letku kuitenkin olla ihan täynnä mönjää vaikka korkissa ei näy mitään? Ja voiko huohotin ns. 'vetää huonosti'? (minä käsitin että joko se on jäätynyt tai sitten ei..)

    M54 oli tosi helppoa kurkata huohotinletkun sisälle, mutta tässä ei siihen oikein yletä.

    Autossa tuskin on Cold Country huohotinta, mutta nykyisellä on jo vedetty 4 pakkastalvea ongelmitta.
    F26 X4 xDrive20d M-Sport -18, E90 320dA M-Sport -11
    ex. 957 Cayenne Turbo -08, E90 320iA -07, E46 330CiA -03, E36 316i -96, Porsche 924S -87
  • 2bar..ahhh
    BTCF Honorary Member
    • Nov 2004
    • 3351
    • haapavesi

    #2
    kyl ne venakopantiivisteet kuivuuttaanki saattaa vuotaa ei siihen tukkosta huohotinta tartte.
    €34 M5 pelastetaan museoinnilta

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎