Oon koittanu penkoa noita eri topikkeja mut ei satu silmään sellasia selkeitä ohjeita. Joten jos tähän vois porukka laittaa kokemuksia ton järjestelmän poistamisesta ni ois mukava kattoo hermoja menettämättä selkeitä kertomuksia miten on poistanu ton järjestelmän käytöstä ja laittanu normi isoliittimen mankan paikalle 
-Itte oon miettiny et onko millanen homma ottaa koko johtosarja pois?
-Ja mistä löytyy isoliitin mankalle vai pitääkö tehdä ite?
-16:9 näyttöön kun tulee taakse ne kaksi liitintä ni käykö midiin, eli saako midin näyttämään ajotietokoneen?
-Pystyykö päivittää niin että poistaa näytön, radiomodulin, videomodulin, naviboksin ja cd boksin ja sit kytkee uuden vahvarin orkkiskajarijohtoihin jotka tulee dsp vahvarille ja sit soitin eteen ja se midi jos pelais niillä näytön liittimillä?

-Itte oon miettiny et onko millanen homma ottaa koko johtosarja pois?
-Ja mistä löytyy isoliitin mankalle vai pitääkö tehdä ite?
-16:9 näyttöön kun tulee taakse ne kaksi liitintä ni käykö midiin, eli saako midin näyttämään ajotietokoneen?
-Pystyykö päivittää niin että poistaa näytön, radiomodulin, videomodulin, naviboksin ja cd boksin ja sit kytkee uuden vahvarin orkkiskajarijohtoihin jotka tulee dsp vahvarille ja sit soitin eteen ja se midi jos pelais niillä näytön liittimillä?
Comment