mitä mieltä tämmösestä: pioneer deh-p 7400mp
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pioneer soitin
Collapse
X
-
kyseisestä Pioneerin DEH-P9600MP mp3-soittimesta kokemuksia kelläänNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Entäs kellään kokemuksia pioneerin DEH-P3630MP soittimesta? Itse olen muuten tyytyväinen ollut mutta vielä kun se soitin toimisi. Eli soittimen ostin pari kuukautta sitten, alusta lähtien oli sellasta vikaa että aina kun esim. vaihtoi radiokanavaa niin kaiuttimista kuului kova napsahdus, no soitin takuuseen ja uusi tilalle, vähän aikaa se toimi hyvin, mutta nyt on sellaista vikaa että soitin ei heti aamulla lähde suoraan päälle vaan vasta kun on joku 5-10min ajanut. Ja nyt on taas ilmennyt uusi "ominaisuus", eli aina välillä häviää äänet kokonaan, ja sitten yhtäkkiä alkaa tulemaan vain subbarin vahvistimelle signaalia(tai jotain) eli pelkästään subbari jytisee, ja kohta myös erkkasarjan vahvistin lähtee mukaan.eli ilmeisesti jotain häikkää noissa RCA lähdöissä(siis soittimessa).
Last edited by Tomba87; 18-02-2005, 16:53.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
mulla on kyseinen soitin..ja hidashan se mp3 levyn kanssa on..muuten ihan soittava peli..ja vielä se että kyseiset mallithan tahtoo jo tänäpäivänä olla aika iäkkäitä niin niihin tahtoo tulla sitä kosketusvikaa paneelin ja mankan väliin(sammuilee näyttö itsestään..:(..) ja sit vielä että kylmänä voi temppuilla josku se levyn ulossyöttö, se vähän niinku härnää,käyttää huulilla ja imasee sen sitte takas sisään..
Comment
-
-
Originally posted by 325i4dmulla on kyseinen soitin..ja hidashan se mp3 levyn kanssa on..muuten ihan soittava peli..ja vielä se että kyseiset mallithan tahtoo jo tänäpäivänä olla aika iäkkäitä niin niihin tahtoo tulla sitä kosketusvikaa paneelin ja mankan väliin(sammuilee näyttö itsestään..:(..) ja sit vielä että kylmänä voi temppuilla josku se levyn ulossyöttö, se vähän niinku härnää,käyttää huulilla ja imasee sen sitte takas sisään..Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Mulla on Pioneerin deh-5500 välillä hävii siitä "näytöstä" kaikki.. Menee ihan mustaks, vika on varmaan niissä pinneissä ei saa kosketusta.. Kaverilla on Pioneer deh-7600, mankan kun laittaa päälle niin MUTE on koko ajan päällä.. Välillä se häviää ja kuuluu normaalisti.. Seuraava mankka EI oo Pioneer.. Susi vehkeitä kaikki..MB
EX:2xE28, 4xE30, 6xE36, 2xE46, 1xE90, 1xE82
Comment
-
Comment