Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subbari kontissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hulk
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 61
    • vilppula

    Subbari kontissa

    Suunnitteilla joku 12" spl v-sarja taka-boxii...nii aatteli kysyy et millasen kotelon ja muutenkin tilavuudeltaan kannatas pistää..100l..?Nii ja mitkä siel kontis on tärkeit kohteit vaimentaa ettei sit rämise ulos...ja mitä aineitta jos ny bitumi-mattoo ei oteta huomioo..??
  • Sickness
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 1923
    • Helsinki

    #2
    Autosi malli voisi hieman helpottaa ohjeiden antajia. Esim. e30 ja E34 korien konttien tiiveydessä on aika suuria eroja, samoin vaimennustarpeissa yms....

    EDIT: jotenkin mä veikkaan, että kyse on E30 korista :roll:
    E39 520iA -02

    Comment

    • hulk
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 61
      • vilppula

      #3
      Nii e30...

      Comment

      • mikkobmw
        Bimmer Rookie
        • Aug 2003
        • 77
        • -

        #4
        Oman kokemuksen mukaan v-12 toimii hyvin 65L refleksillä ja 30hz.

        Comment

        • [Vuti]
          Bimmer Rookie
          • Feb 2004
          • 131
          • Kalakukkoland

          #5
          Originally posted by mikkobmw
          Oman kokemuksen mukaan v-12 toimii hyvin 65L refleksillä ja 30hz.
          33 litranen suljettu toimii myös...
          \\\V Wannabe-Power

          Comment

          • MadDog
            Bimmer Rookie
            • Mar 2004
            • 46
            • Vähäkyrö

            #6
            Juu... ohjelma näyttäis sanovan notta..

            Box type : Vented
            Box size : 70.6 l
            Tuning frequency : 34.39 Hz

            ja

            Box type : Closed
            Box size : 38.2 l

            suuntaa antava...
            http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1648

            Comment

            • Touniks
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 6684
              • Muurame

              #7
              eikös tommosen subin tehdaskotelo oo jotai 35-45litraa suljettu... :roll:
              E30 cabriolet -92 M-Tech II
              E46 sedan -01
              Corolla

              Comment

              • [Vuti]
                Bimmer Rookie
                • Feb 2004
                • 131
                • Kalakukkoland

                #8
                Originally posted by Touniks
                eikös tommosen subin tehdaskotelo oo jotai 35-45litraa suljettu... :roll:
                *nuss* 30-45 litraa *nuss* :lol:
                \\\V Wannabe-Power

                Comment

                • Dynamics
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2003
                  • 1108
                  • Kiiminki City

                  #9
                  Tahtoo ne tehdasmitat aina olla siinne päin/keskiarvo mittoja, mutta periaatteessa ihan käypiä jos ei mitään kisa autoa olla rakentamassa..
                  Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
                  Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
                  Ex: e34 525Tic, e34 520

                  Comment

                  • Dualfun
                    Moderator
                    • Jan 2003
                    • 17844
                    • PKS

                    #10
                    Originally posted by Dynamics
                    Tahtoo ne tehdasmitat aina olla siinne päin/keskiarvo mittoja, mutta periaatteessa ihan käypiä jos ei mitään kisa autoa olla rakentamassa..
                    Ja sama pätee kotelotyypille. Suljetulla kotelolla saa helpoimmin parhaan tuloksen, siinä missä refleksillä ja muilla eksoottisemmilla tyypeillä on helpompaa mennä metsään.
                    E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                    E28 ///M535i '87 zinnoberrot
                    E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

                    E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
                    ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                    ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                    ½
                    G20 320d xDrive mineralweiss metallic
                    Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                    Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
                    Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                    Comment

                    • loirottaja
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2003
                      • 276

                      #11
                      nii ja ku sitä koteloo (suljettua) duunaa ni tekee siitä kans suljetun et ei puuskuta mistään saumoista...
                      Ei työmies työtä pahenna ellei mies työmiestä.

                      Vai miten se meni, tästähän on tietysti eri versioita.

                      Comment

                      • Nokkis
                        Bimmer Rookie
                        • Mar 2004
                        • 132
                        • Helsinki

                        #12
                        Ja sama pätee kotelotyypille. Suljetulla kotelolla saa helpoimmin parhaan tuloksen, siinä missä refleksillä ja muilla eksoottisemmilla tyypeillä on helpompaa mennä metsään. ja tähän lisäisin TOYOTA:n RAV4:än mainoksesta lauseen "aja metsään se helpottaa"
                        Säälin saa ilmaseks...Kateus on ANSAITTAVA..

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎