Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw alkup. cd boxi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reportteri
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 64

bmw alkup. cd boxi

Terve arvon toverit! Ensimmäistä kertaa täällä.

Ostin tuossa saksan maalta vm.97 320i coupen ja olen ollut autoon enemmän kuin tyytyväinen. Aivan sikahieno peli. Askarruttamaan jäi alkuperäisen 6 levyn cd-boxin hinta ja mistä niitä saisi? Ehkäpä maahantuojalta tai valtuutetulta jälleenmyyjältä?? Toinen vaihtoehto olisi irroittaa vanha radio/kas. soitin pois mutta laitehan on murtosuojattu ja ilmeisesti jollain koodilla varustettu,joten takaisin laittaminen saattaa olla hieman ongelmallista,korjatkaa jos olen väärässä. Tuskinpa tuollainen alkuperäinen soitin varkaita kovin kiinnostaisi jotan boxin hommaaminen olisi ehkä ihan hyväkin vaihtoehto ja homma hoituisi suht. siististi.

Jep, kiitti vastauksista etukäteen!
    ---------------------------------

**BMW320i coupe 97**
    --

Suzuki gsx750 F 95

--
  • esorvist
    Bimmer Rookie
    • Jun 2003
    • 133
    • Oulu

no taisit itse jo vastatakin kaikkiin kysymyksiisi :wink:
    Enivei, BMW:ltä saat boxin varmasti mutta jos budjetti on rajattu niin edullisemmin voit saada joltain osto/myyntipalstalta, esim BTCF:n. Boxin ei välttämättä tarvitse olla BMW:n alkuperäinen, adaptereita muihin merkkeihin löytyy.
    Sen orig. radion "murtosuojaus" koodin olet tietysti saanut myyjältä autoa ostaessasi, right.

Selaile tätä palstaa ajassa taaksepäin, näistä asioista on puhuttu joskus ennenkin :wink:
    -Espen-

Comment

• jannuracing
      Newbiemmer
      • Dec 2002
      • 12
      • Lahti

Mulla sattuis olee ylimääräinen boxi... sellai 6cd setti joka oli kiinni tuossa bmw business soittimessa.. 97vuoden e36 sedanis oli jonka saksasta hommailin ku joukois olin..

Comment

• reportteri
        Bimmer Rookie
        • Mar 2004
        • 64

boxi

Laitoin privaa.
        ---------------------------------

**BMW320i coupe 97**
        --

Suzuki gsx750 F 95

--