Autossani on käsinojan alla adapteri vanhalle Nokialaiselle. Mulla ei arvatenkaan ole sille mitään käyttöä ja sitäpaitsi saranat ovat rikki ja adapterin kanssa pitää aina tapella kun haluan laittaa jotain käsinojan säilytylaatikkoon (adapteri on siinä välitilassa). Adapterista menee johto auton uumeniin: voikohan johdon vain katkaista ilman että auto alkaa herjaamaan / iDriveen tulee huutomerkkejä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Puhelinadapterin poisto E61:stä?
Collapse
X
-
Pura takapenkin ilmastointiräppänät pois niin saat liittimet irroitettua. Telineen toinen sarana lähtee irti vääntämällä jne, toinen sarana pitää rikkoa. Toinen vaihtoehto on irroittaa keskikonsoli ja purkaa teline pois oikeaoppisesti.
Käsittääkseni ei tule mitään valoja tauluun, olen kyllä aina tuon irroittaessani asentanut comboxin tai jotain vastaavaa eli ihan varma en ole että miten käy pelkällä telineen irroituksella. Jos tulee SOS-call erroria niin sen saa koodaamalla pois, muuta harmia tuosta ei oikein voi tulla. Varsin epätodennäköistä että tulisi edes tuota.Last edited by böntti; 30-11-2015, 10:07.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
-
-
Hii-o-hoi.
Etsi sieltä jännitteellinen piuha ja kolvaa pikkukätösin siihen laturi kiinni, kutisukkaa päälle, niin ompa kiva virtalähde siellä vaikka nenätrimmeriin. Itse kylläkin latasin siinä luuria... Tai sitte vaan suojaa se virtapiuha, ettei pala turhaan nallit.
Näin tein edellisissä kahdessa E60:ssä. E91:stä en vielä saanut aikaiseksi...
Originally posted by heifetz View PostKiitos vastauksesta, adapteri on jo käytännössä hajonnut irti ja vain piuhalla kiinni. Kokeilen helpointa tapaa ja nipsasen sen poikki.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
Comment