Announcement

Collapse
No announcement yet.

e-39 orggissoittimista?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aapok
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 807
    • Liperi

e-39 orggissoittimista?

Saako -96 autoon, jossa normi soitin, toimimaan cd-soittimen jossa on se mid näyttö?
    -Aapo-

520da touring Lci M-sport -07
    1600-2 -68 (kaveriprojekti)
    Chevrolet Avalanche LTZ -09
    Sea Ray 230 sundancer -94
  • TJJ
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 7591
    • Jyväskylä

Kyllä saa, nykyisestä radiosta riippuen pitää ehkä asentaa MID:in kaapeli. Täällä on juttua:
    E39 528iA

Comment

• aapok
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 807
      • Liperi

no hyvä homma! Mitä olet mieltä äänenlaadusta, muuttuuko paremmalla alkup. soittimella? mulla oli nimittäin kiinni pioneerin 8400mp, eikä juuri viitsisi huonompaan suuntaan äänenlaatua viedä... niin ja autossani on se hifi lautsprechersystem.
      -Aapo-

520da touring Lci M-sport -07
      1600-2 -68 (kaveriprojekti)
      Chevrolet Avalanche LTZ -09
      Sea Ray 230 sundancer -94

Comment

• TJJ
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2003
        • 7591
        • Jyväskylä

Ääni ainakin parani kun vaihdoin Business RDS kasettisoittimesta Professional CD -soittimeen. Siis radion ääni: stereokuva ja diskantit, kasetin vertailu CD:hen on aika turhaa eikä minulla ollut CD-vaihtajaa vielä tuolloin. En sitten osaa sanoa mitä tapahtuu jos vaihdat Business CD:n, jollain saksalaisella palstalla taisi lukea, että noissa kaikissa Business malleissa on rajoitettu taajuusvaste. Ennen tuota Professional CD:tä minulla oli vähän aikaa Blaupunktin MP3 soitin eikä ääni ainakaan siihen verrattuna huonontunut, tosin Blaukkarissa oli paremmat äänensävyn säädöt joten bassoja sai korostettua paremmin ja siten hiukan kompensoitua BMW:n oman järjestelmän puutteita. Mutta nyt on erillinen subbari joten tuota ei tarvita.
        E39 528iA

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎