Saako -96 autoon, jossa normi soitin, toimimaan cd-soittimen jossa on se mid näyttö?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e-39 orggissoittimista?
Collapse
X
-
no hyvä homma! Mitä olet mieltä äänenlaadusta, muuttuuko paremmalla alkup. soittimella? mulla oli nimittäin kiinni pioneerin 8400mp, eikä juuri viitsisi huonompaan suuntaan äänenlaatua viedä... niin ja autossani on se hifi lautsprechersystem.-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Ääni ainakin parani kun vaihdoin Business RDS kasettisoittimesta Professional CD -soittimeen. Siis radion ääni: stereokuva ja diskantit, kasetin vertailu CD:hen on aika turhaa eikä minulla ollut CD-vaihtajaa vielä tuolloin. En sitten osaa sanoa mitä tapahtuu jos vaihdat Business CD:n, jollain saksalaisella palstalla taisi lukea, että noissa kaikissa Business malleissa on rajoitettu taajuusvaste. Ennen tuota Professional CD:tä minulla oli vähän aikaa Blaupunktin MP3 soitin eikä ääni ainakaan siihen verrattuna huonontunut, tosin Blaukkarissa oli paremmat äänensävyn säädöt joten bassoja sai korostettua paremmin ja siten hiukan kompensoitua BMW:n oman järjestelmän puutteita. Mutta nyt on erillinen subbari joten tuota ei tarvita.
Comment
-
Comment