Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 sedaniin enemmän ääntä.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MuayThai
    Bimmer Rookie
    • Oct 2003
    • 77
    • 08-Area

Lisää kysymyksiä

Kannattaako e36 sedanista ottaa suksiluukun pelti pois takakontista että saisi enemmän painetta ohjaamoon? Eli auttaskohan se.? Sitten miten tuo hattuhylly kannattas vaimentaa niin ettei se rämise?
    http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=74

Comment

• Calypsocoupe
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 2932
      • EFNU

Re: Lisää kysymyksiä

Originally posted by MuayThai
      Kannattaako e36 sedanista ottaa suksiluukun pelti pois takakontista että saisi enemmän painetta ohjaamoon? Eli auttaskohan se.?
      Auttaa kuulemma asiaan jos sen saksii veks..
      - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

Comment

• pekka heikkinen
        Newbiemmer
        • Jun 2004
        • 27

Koska autosi on sedan ja bmw tarkkoittaen sitä et kontti on helevetin hyvin eristetty ja tiivisteet ovat hyvät eli tulet ensiksi törmäämään ongelmaan että hattu hylly hyppii niin perkeleesti että ei oo järkeä ....
        Ongelmaan on helppo ratkaisu Bandbass kotelo jossa putket tulee suoraan kapiiniin eli siis peräkontista hattuhyllynkautta sisälle itse poistin vakio taka kaijuttimet ja niiden muovikehykset ja irroitin vakio hattu hyllyn irti jämäköitin hattuhyllyn ensin laittamalla sen pohjaan 1mm mdf levyä ja bitumu mattoa ja vakio kaijuttimien paikkojen kautta vedin bandbass kotelon putket vakiohattuhyllyn läpi niiden mustien ritilöiden alle jotka on peittämässa takahattuhyllyä "tämänjälkeen toki vaimennin bitumilla kontin kannen .... Mulla on bandbass kotelossa
        cdt-audion hd-1020 koska sen saa soimaan helevetin pieni kokoiseen band bass koteloon ja minusta sointi on erittäin täyteläinen hyvä erottelo kyky ja menee matalalle alko penkit kyllä hieroo kun tehoavaa on tarpeeksi mulla on kotelon tilavuudet tälläiset suljettu puoli 15l ja refleksi puoli 25l ja refleksi puolen putki on halk 62mm pit 113m jossa on aeroportit ... tässä sulle niin johan alko basso basahtelee. :P elementtejä myy ks-illusions www.ks :wink: illusion.com lähtöhinta on 289€ :!:

Comment

• Lemon
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 198
          • Joensuu

itellä on focalin Access 27A (11") kontissa, 42litran refleksissä, soi omaan korvaan sopivan pehmeesti ja antaa kyllä painettakin, monacorin wantedilla tarjotaan soppaa sille, hinta/laatu kohdallaan, www.audiohellman.fi myy focalia

Comment

• Bm]V[^]V[3
            Bimmer Rookie
            • Dec 2003
            • 178
            • Uusimaa

hmmm, itse olen asentamassa suksiluukkuun pioneer TS-W121SPL subia, hmm rupeiskohan sitä painetta tulemaan jo kabiinin puolelle ainut on nyt vaan et pitäis ettiä toinen penkki jossa on se kyynernoja :oops: -------> vaiheessa vielä :lol:

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎