Olen kysellyt tätä jo aikaisemminkin, mutta nyt alkaa kyllä meneen jo hermot kun oon kahlannut netin+BMW TIS,EBA yms. läpi. Eli onko kenelläkään tietoa mistä se vahvari löytyis kun ei oo takaluukun sivulokerossa eikä kuskin puolen jalkatilassa. CD soittimesta lähtee kyllä joku amp piuha ja samoten siitä isommasta palikasta missä on volume nappi sun muut namiskat. Soi kuitenkin kohtalaisesti, että olis syytä epäillä jonkun orkkis vahvarin olemassaoloa.
Oon kuullu juttua että se vois olla kojetaulun siälläkin jossain, mutta mistään ei löydy fakta tietoa.
Voin lähettää kuvia piuhoista tai soittimesta jos joku osaisi sen perusteella sanoa jotain.
Auto on E39 520iA -96 ja soitin BMW Business. Ajotietokonetta ei ole, monitoimiratti löytyy.
Oon kuullu juttua että se vois olla kojetaulun siälläkin jossain, mutta mistään ei löydy fakta tietoa.
Voin lähettää kuvia piuhoista tai soittimesta jos joku osaisi sen perusteella sanoa jotain.
Auto on E39 520iA -96 ja soitin BMW Business. Ajotietokonetta ei ole, monitoimiratti löytyy.
Comment