Announcement

Collapse
No announcement yet.

Soitin tietoutta tarvittaisi!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • einoleino
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 34

Soitin tietoutta tarvittaisi!

Elikkäs olen hommaamssa mp3 soitinta ja kun näitä merkkejä ja malleja on niin paljon että aatelin kysyä että jos joku asiantunteva osaisi heittää jotain suuntaa antavia esimerkkejä.

Elikkäs hakusassa olisi sellainen soitin jossa pitäsi aineskin olla kunnolliset ylä ja alapäästö suotimet koska puoliaktiiviselle etupäälle tarvisen aineskin ylipäästön.
    hinta luokkaa 300e max
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

Paras mp3 soitin mitä mulla on ollu on Jvc kd-lh401
    Säätöjä löytyy hintasekseen todella paljon.
    Mulla toi oli sillon kun soitin makso yli 500€
    Soittaa ongelmitta erimerkkisiä levyjä.
    Biisit vaihtuu nopeesti jne..

On tossa ollu 150-600€ mp3 soittimia mutta toi on ollu paras niistä
    Vanha mallihan toi alkaa olee mutta suosittelen edeleen
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

Comment

• Bmw_e30
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1260
      • joutseno

eih.. tosiaan kuka tykkää mistäki.. .miu mielest taas JVC on iha venäjä kamaa.. pioneer on aina toiminu mulla ku oma.. käsi..

ostin just itellee pioneerin 4700:sen mp2 200e
      ja soi paljo paremmi ku jvc/prology jne. mut tosiaan äänen toistokin vaikuttaa paljon,,
      ex 325i -85 325i
      325i soupe -92 325i

Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

Comment

• einoleino
        Bimmer Rookie
        • Oct 2004
        • 34

Itsekkin olisin enemmän tuon pioneerin kannalla. jvceelt saa vissiin sit enemmän niitä säätöjä samaan hintaan? mutta onko eri merkkien äänen laaduissa kauheesti eroja? en tiedä sitten. hyvillä säädöillä saa kyllä taas toisaalta paranneltua ääntä.
        vai kannattaisiko jättää vanha soitin myymättä ja ostaa jatkoks pioneerin deq-9200 200 eurilla? nii rupeis oleen säätöjä
        Last edited by einoleino; 02-06-2005, 05:04.

Comment

• Aksu|
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1063

Alpine.
          Uutena voi hieman tiukkaa tehdä tuo 300e hintaluokka, mutta käytettyjä on liikenteessä
          EX:
          328CiA -99
          525tdsA -98
          525i -93
          316i -95
          Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

Comment

• tolammin
            Bimmer Rookie
            • Aug 2004
            • 121
            • Alajärvi

Alpine ja pioneer. Pioneerin halvemmissakin mp3 soittimissa on jo hyvät säädöt mutta jos kalliimpi niin sitten alpine menee kyllä edelle...

Comment

• Dualfun
              Moderator
              • Jan 2003
              • 17853
              • PKS

En jaksa enää itse edes vastata. Tätä asiaa on mielestäni puitu tänäkin keväänä x määrä kertoja, suosittelen lämpimästi lukemaan tuolta alempaa topikkeja läpi.
              E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
              E28 ///M535i '87 zinnoberrot
              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
              ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
              ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
              ½
              G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
              Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
              Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

Comment

• wj
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 3253
                • Järvenpää

Originally posted by Bmw_e30
                eih.. tosiaan kuka tykkää mistäki.. .miu mielest taas JVC on iha venäjä kamaa.. pioneer on aina toiminu mulla ku oma.. käsi..

ostin just itellee pioneerin 4700:sen mp2 200e
                ja soi paljo paremmi ku jvc/prology jne. mut tosiaan äänen toistokin vaikuttaa paljon,,
                Noistakin voi olla montaa mielta. Mulla on ollu DEH-P77MP ja DEH-P5700MP.
                Ääni ollut molemmissa kohtalainen
                Mutta ei toista läheskään kaikkia levyjä. Joka toisessa levyssä ekat biisit ei toimi. Siis jos on halpislevylle polttanu. Vaihtaa hitaammin biisit. Tärähdys herkempiä oli molemmat..
                - 2006 Mustang cabriolet
                - Sleekcraft Enforcer 28'

Comment

• Bmw_e30
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2004
                  • 1260
                  • joutseno

ja riippuuha se iha et millä nopeudella polttaa niit levyjä 2x tulee ainaki hyvää jälkeä ja aikaa menee...
                  ja alussa uutena noi soittimet ei oikei mikää reagoi tärähdyksee mut käytössä ne kaikki sit loppu pelist alkaa ottaa montut vastaa.. ja levy hyppii kierrokia soittimes

miu ton uuden pioneerin ainoa minus o ettei se aina taho antaa levyy ulos aivan ku ois liian kuiva se se matto siin aukon suulla
                  ex 325i -85 325i
                  325i soupe -92 325i

Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

Comment

• einoleino
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2004
                    • 34

En jaksa enää itse edes vastata. Tätä asiaa on mielestäni puitu tänäkin keväänä x määrä kertoja, suosittelen lämpimästi lukemaan tuolta alempaa topikkeja läpi.
                    nii no ideana olikin että jos joku tietäs jotain soitin malleja missä ois nuo yli ja ali päästöt ettei tarviis jokaista mallia tutkia googlen avulla mitä toimintoja se pitää sisällään.... eikä tarviis ostaa mitän uber turbo 600 euron alpinea,, mutta tässä parin päivän ankaran tutkiskelun jälkeen päädyin sitten pioneerin 7700. jonka sai suhkot edullisesti hintaan 213 + postikulut saksasta...
                    sama soitin kitupiikissä 279,00€

Comment

• karhunen
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2004
                      • 490
                      • Helsinki

Itse ostin Sonyn käytetyn blackpanelin, muistaakseni malliston huipulta, vuosimallia 2000. Erittäin tyytyväinen olen ollut, saundaa hyvältä ja säätöjä riittää (ainekin minun käyttööni), molemmille kanaville ylipäästöt, ja subbarilähtöön vielä alipäästö. DSP:t ja EQ:t löytyy, ja mikä parasta, istuu vanhaankin autoon siististi elegantin mustana, ja turha techno-valovilkutukset saa säädettyä pois.

PS.

Levyn polttonopeus sinänsä ei vaikuta soittimen kykyyn sitä soittaa, syy on huonossa cd-polttimessa.
                      Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
                      Ex: E30 316i 04/'90
                      Ex: E28 Hartge H5S "528i"

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍