kaikki niitä aina tuntuu haukkuvan eikä kukaan tunnusta omistavansa. silti niitä valmistetaa ja myydään.
eli mitä vikaa 6x9:ssä oikeasti on ja mitä hyvää?
Itse olen joskus kokeillut Cervin Vegan vanhoja kunnon 6x9:ä ja niistä voi sanoa että sointi on kohdallaan! Bassoakin tuli riittämiin.
Myös on joskus hyvät DLS:n 6x9:t tullut vastaan.
On varmaan katoava luonnonvara kun nyky autoihin ei asennuspaikat suosi kyseisiä kaijuttimia!?
Sanoisin, et huonoa 6x9 on sijoittaminen hattuhyllylle, korotus renkaat ja kaikki tarvitaan, ettei hattuhyllyltä joudu leikkaamaan paloja, peltiä, näin ainakin omassa e30:ssä. Hyväthän ne 6x9:tkin on, kun soittaa erillis-sarjan ja subbarin kanssa. :wink:
kaikki niitä aina tuntuu haukkuvan eikä kukaan tunnusta omistavansa. silti niitä valmistetaa ja myydään.
no mulla ainakin on infinityn 6x9:t ja toimii hyvin cerwin vegan 12" subin kanssa, ei muita ämyreitä. tosin noi 6x9:t maksokin liki 200€ ja nyt ne saa multa 90€:lla, alta vuoden käytetyt.
no mulla ainakin on infinityn 6x9:t ja toimii hyvin cerwin vegan 12" subin kanssa, ei muita ämyreitä. tosin noi 6x9:t maksokin liki 200€ ja nyt ne saa multa 90€:lla, alta vuoden käytetyt.
Voi olla että on vähän basso painotteinen toisto ollu tolla kokoonpanolla :lol:
Kai noi 6x9 oli sentään eessä :?: :?
If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
tuota, riippuu miten säätää mankalta ton subbarin ohjauksen.
eikait sitä nyt tartte bassot kaakossa soittaa vai kuinka?
tosin, saahan sitä jo tuolla 1:llä cerwinillä etupenkeistä hieromakoneet kun on oikea kappale.
Muut, kuin amikset jättää ne kuusysit makkarin puolelle :wink: :lol:
onneksi tämäkään ei ole väline urheilua.
eikä kyseessä ole näyttely-auto muutenkaan. :roll:
Nojoo. "vittuilu" sikseen. kuuysit kaiuttimina eivät kovin kummoisia ole. Ja jos puhutaan näistä "paremmista" (lue: kalliimmista) kuusyseistä, niin 200€:llä saa jo todella hyvän erillissarjan. Siksi siis ei ole oikeasti mitään mieltä laittaa 6x9 kaiuttimia.
Muut, kuin amikset jättää ne kuusysit makkarin puolelle :wink: :lol:
onneksi tämäkään ei ole väline urheilua.
eikä kyseessä ole näyttely-auto muutenkaan. :roll:
Nojoo. "vittuilu" sikseen. kuuysit kaiuttimina eivät kovin kummoisia ole. Ja jos puhutaan näistä "paremmista" (lue: kalliimmista) kuusyseistä, niin 200€:llä saa jo todella hyvän erillissarjan. Siksi siis ei ole oikeasti mitään mieltä laittaa 6x9 kaiuttimia.
totta, kukin tunkee rahansa mihin lystää.
mutta totta tuo mitä sanoit että saa hyvän erillissarjan 200€lla.
mutta onneks on näitä "kauppakasseja" joihin on aivan sama mitkä ämyrit laittaa kun sen mankat ulostulot ei kuitenkaan yllä parempaan mitä saat jostain 6x9stä pihalle
tuota, riippuu miten säätää mankalta ton subbarin ohjauksen.
eikait sitä nyt tartte bassot kaakossa soittaa vai kuinka?
tosin, saahan sitä jo tuolla 1:llä cerwinillä etupenkeistä hieromakoneet kun on oikea kappale.
Tarkotin vaan että ei tolla asetelmalla kovin hyvä korkeitten äänten toisto oo
If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
Mulla on DLS:n kolmitie 6x9:t asennusvaiheessa taakse joten en viä tiä kuinka soi mulla, mutta kaverilla on samat ja soi ihan pirun hyvin
-> ostin itselleni samanlaiset. Maksoin 115e. Ostin ne Tampereelta Powersetiltä.
Comment