Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä metallirinkuloita??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikae34
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 4989
    • Forssa

Mistä metallirinkuloita??

Tietääkö kukaan tästä lähistöltä kun asun itse forssassa niin metallipajoja, jotka tekisivät laserilla pyöreitä rinkuloita. Täällä forssassa tuntuu nämä isommat pajat olevan hyvin vastahankoisia tällaisiin tilauksiin eivätkä halua katkaista tuotantoaan tämäntyyppisillä yksittäisillä tilauksilla. Noissa hifiasennuksissa tarvitsisin ainakin itse erilaisia laserilla tehtyjä rinkuloita elementtien kiinnityksiin. Myös jos joku on itse töissä kyseisen tyyppisessä firmassa niin jos korvausta vastaan voisi tällaisia tehdä. Vastatkaapa, kun itse en ole sellaista oikein vielä löytänyt...
    Auto on liikkumaväline.
  • huoppa81
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 638
    • Villähde, Finland

Käy ostaa muovia ja sahaa niistä ite, ku ei kai noi ny sentää oo pakko olla metallia?
    Garage:

E21 323i -79
    E21 323i -82
    E30 325i Cabriolet -91
    E30 316i -89
    E39 520i -01
    Kadett C 1,2 -76

Lynx Rave RE 600 -08

Comment

• dre
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1805
      • Heinävesi

Muovi ja metalli nyt taitaa kuitenkin pyöriä hieman eri sarjoissa.

Comment

• bmw e34
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2002
        • 633
        • raahe

no esimerkiksi ammattikoulujen metallipuolella ja aikuiskoulutus keskuksilla (aikusten ammattikoulu ) oppilastyönä tekevät vastaavia pikku hommia eikä ole hintojen kiroissa,ainakaan näillä leveys asteilla.

Comment

• mikae34
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 4989
          • Forssa

Originally posted by bmw e34
          no esimerkiksi ammattikoulujen metallipuolella ja aikuiskoulutus keskuksilla (aikusten ammattikoulu ) oppilastyönä tekevät vastaavia pikku hommia eikä ole hintojen kiroissa,ainakaan näillä leveys asteilla.
          Niin tuli se sama itsellekin mieleen, koulut vaan kesälomilla. Mikään muovi ei todellakaan käy metallin tilalle ja milläs muoviin teet esimerkiksi kierteistyksen kiinnitystä varten...
          Auto on liikkumaväline.

Comment

• Mikkomies84
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 1055
            • Siilinjärvi

"Aikuisten ammattikoulut" ei ole kesälomilla. nimim.: huomenna alkaa koulutus.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎