Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä heräte E46 touring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bosniakki
    Bimmer Rookie
    • Jun 2005
    • 137
    • Naantali

    Mistä heräte E46 touring

    E46 farkkuun pitäisi asentaa vahvistin sekä subbari mutta mistä kannattaisi ottaa heräte vahvistimelle tai mistä sen helpoiten saa? Yritin tutkia searchilla mutta ei oikein ollut apua. Yhdessä luki, että suoraan akulta mutta ei kai nyt kuitenkaan sieltä? Sulakerasiaa tutkiskelin ja löysin sieltä startin ja radion sulakkeet mutta uskaltaako sen sieltä johdoista ryöstää? Autossa on Business radio ja takana cd-vaihtaja. Muut kytkennät olisi jotenkin jo hallussa(?)/tiedossa mutta tuo heräte mietityttää. Elämäni ekat liitännät menossa tällaisille laitteille, joten olisin enemmän kuin kiitollinen neuvoista! Virta- ja maapiuha 8mm2 ja vahvistin lupaa monona 720w 4ohm, onko liian pientä kaapelia?
  • 535SD
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1068
    • Lahti

    #2
    Kaapeli sais ainakin mun mielestä olla paksumpaa. onko akku kontissa?
    ja ei varmaan toimi jos sen startilta otat.
    Olleita ja menneitä
    1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

    Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

    Comment

    • eofkAnssi
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2005
      • 306
      • Hki Downtown

      #3
      Yleensä mankoissa on erillinen herätepiuha, muistaakseni joku remote ja yleensä sininen. Ostat sellasen RCA-kaapelin, missä menee se remote-kaapeli keskellä, niin tulee aivan varmasti oikein ja ilman turhia kaapelin vetämisiä.


      edit:

      -Voit kuvitella virtakaapelin paksuutta veden kaatamiseen putken läpi. Mitä isompi putki (ympärysmitta), sitä enemmän vettä läpi.
      Olin joskus ammoin Hifiklubilla töissä, ni siellä joku erikoismies kerto tollasen vertauksen.

      Nyt joku hifisti tietenki kertoo totuuden tähän perään, mut jos ei tehä kisoihin autoa, ni munmielestä toi toimii
      Last edited by eofkAnssi; 21-07-2005, 20:13.
      "You open your mouth again I swear I'm gonna break it" - Kornia, mutta hyvää


      e89 Z4 3.5i DKG + hayabusa Tbo
      x Porsche 911 C4
      x e92 LCI 320dA
      x e92 330 xD
      x 08 WRX
      x e82 123dA
      x '88 e30 320i "drifting edition"
      x '01 e46 320iM

      Comment

      • bosniakki
        Bimmer Rookie
        • Jun 2005
        • 137
        • Naantali

        #4
        Akku on takana ja kädessä oli jo 21mm2 piuha mutta alkoi koko hirvittämään kun mietin liittimien kiinnittämistä. Katsoin tuolta openbmw-sivulta kuvia, miten orkkis-mankka otetaan pois ja piuhat näytti olevan aika nipussa ja lisäksi siellä ei ole rca-liittimille paikkaa. Juu, kisa-autoa ei tosiaan olla tekemässä. Sain vain edullisesti käsiini vahvarin ja subbarin, joten aattelin rykäistä ne sinne taakse jos kyvyt antaa myöden...

        Comment

        • KFZ-Koenig
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 2900

          #5
          Jos toi mankan sulake oli konehuo0neen sulakepesässä, niin vaikeeks menee. Jos taas takakontis, niin mittaa tuleeko virtaa, kun kytket autoon virrat päälle avaimesta. Virtalukossa pitäisi olla myös heräte, jota voi käyttää ja jos muutenkin joutuu piuhoja vetämään. Jos autossa on automaattisesti syttyvät ajovalot, niin laiska jätkä vetää herätteen vaikka takavalon piuhasta
          Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

          Comment

          • bosniakki
            Bimmer Rookie
            • Jun 2005
            • 137
            • Naantali

            #6
            Originally posted by KFZ-Koenig
            Jos toi mankan sulake oli konehuo0neen sulakepesässä, niin vaikeeks menee. Jos taas takakontis, niin mittaa tuleeko virtaa, kun kytket autoon virrat päälle avaimesta. Virtalukossa pitäisi olla myös heräte, jota voi käyttää ja jos muutenkin joutuu piuhoja vetämään. Jos autossa on automaattisesti syttyvät ajovalot, niin laiska jätkä vetää herätteen vaikka takavalon piuhasta
            Sulakeboksi on hanskalokerossa ja virtalukkoa en mielelläni menisi tonkimaan kun saatan kuitenkin tehdä korjaamatonta tuhoa. Muita piuhoja ei ole tarkoitus vetää kun saan ne takakontista, ainostaan tuolle herätteelle tarvis löytää joku lähde. Ja valotkin syttyy vasta napista kääntämällä...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎