Poppikset tulevat e34-koriin. Ja siihen pitäisi saada mukavat popit ~1000e hintaa (siis pelkät laitteet, johdot ja muut tarvikkeet lisään sitten tuohon 1000e hintaan). Joten tehkää hyviä suosituksia ja mielellään myös, että mistä voisi saada. Olen katellu powersetistä ja kitupiikistä jotain.
Eli laitteet mitä pitäisi saada olisi (mitä itse olen katsonut!)
- mp3-soitin (DEH-P4700MP pixmaniasta #122e# + pk:t)
- 2-tie erillissarja eteen (DLS MS5 #189e# ja Peerless D.5 #127e# powersetistä)
- Subi vahvari (SPL Dynamics S-4002 #250e# powersetistä)
- Subbari (SPL Dynamics PRO-12D2 #~200e?# powersetistä ja Carpower Predator-12 #180e# kitupiikistä)
- Konkka (joku kitupiikistä? onko hyviä? saisko muualta edullisesti hyviä?)
Ja mitenkäs on SPL dynamicsin PRO-12D2 vs. Carpower Predator-12? Kumpi olisi parempi, kun saisi samaan hintaa molemmat. Predator maksaa powersetissä ovh.299e.
Lähinnä haen hyvää ääntä, äänenpaine on sivutuote. Ja musiikki mitä varmasti kuuntelisin eniten, on enemmänkin rock/pop/metal -tyylistä. Amish popituksia tuskin tulee kovinkaan monesti kuunneltua. (ekoja laitteita olen ostamassa autoon, joten en ole varma, että soveltuuko jotkut laitteet paremmin jumputukseen tai metalliin).
Mitä mieltä olette Hertzin subbareista? Peerless?
TOKI saa ehdotella (pitääkin) halvempia kokoonpanoja, jotka olisivat hinta/laatusuhteeltaan erinomaisia!! Ajattelin, että ostaisin joskus erillissarjalle vahvarin, nyt ei millää kehtois, kun menee niin paljon rahaa kerralla. Mutta jos on vahvari joka pyörittää subin ja erillissarjan niin ehdottakaa sellaisiakin!
Kertokaa mielipiteitä laitteista joita olen maininnut!!! Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Kiitos avusta!
Eli laitteet mitä pitäisi saada olisi (mitä itse olen katsonut!)
- mp3-soitin (DEH-P4700MP pixmaniasta #122e# + pk:t)
- 2-tie erillissarja eteen (DLS MS5 #189e# ja Peerless D.5 #127e# powersetistä)
- Subi vahvari (SPL Dynamics S-4002 #250e# powersetistä)
- Subbari (SPL Dynamics PRO-12D2 #~200e?# powersetistä ja Carpower Predator-12 #180e# kitupiikistä)
- Konkka (joku kitupiikistä? onko hyviä? saisko muualta edullisesti hyviä?)
Ja mitenkäs on SPL dynamicsin PRO-12D2 vs. Carpower Predator-12? Kumpi olisi parempi, kun saisi samaan hintaa molemmat. Predator maksaa powersetissä ovh.299e.
Lähinnä haen hyvää ääntä, äänenpaine on sivutuote. Ja musiikki mitä varmasti kuuntelisin eniten, on enemmänkin rock/pop/metal -tyylistä. Amish popituksia tuskin tulee kovinkaan monesti kuunneltua. (ekoja laitteita olen ostamassa autoon, joten en ole varma, että soveltuuko jotkut laitteet paremmin jumputukseen tai metalliin).
Mitä mieltä olette Hertzin subbareista? Peerless?
TOKI saa ehdotella (pitääkin) halvempia kokoonpanoja, jotka olisivat hinta/laatusuhteeltaan erinomaisia!! Ajattelin, että ostaisin joskus erillissarjalle vahvarin, nyt ei millää kehtois, kun menee niin paljon rahaa kerralla. Mutta jos on vahvari joka pyörittää subin ja erillissarjan niin ehdottakaa sellaisiakin!
Kertokaa mielipiteitä laitteista joita olen maininnut!!! Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Kiitos avusta!
Comment