Mulla toi vahvari kyllä hoitaa tehtävänsä moitteettomasti ja se mulle riittääki. Kyllä todellakin on hinta/laatu suhde enemmän ku kohallaan!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia McHammer merkkisistä vahvistimista?
Collapse
X
-
Originally posted by pyrozOriginally posted by NacnoKoulussa oon testaillu ja antaa melkein mitä lupaaki semmosta 145-155w rms per kanava
Lappuja kehiinE30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
kui joku tosiaan jaksaa vielä kehua noita vitun mc "vasaroita"? täyttä paskaa... saattaa antaa ehkä tehoja joku 4x25w isolla säröllä ja verkkovirralla...
jos mulle vahingossa sellanen tulis ni maksaisin mielelläni jollekin et veis sellasen ja saatanan kauas...
4x155w mitattu... hehhehbmw-PALAMISEN ILOA!
Comment
-
-
Voipi ajaa asiansa, mutta luulempa että parempia vaihto ehtoja löytyis pienellä panostuksella!
Kyllähän aikoinaan BOSS, CALIBER... lupaili ihan vastaavia ja isompiakin tehoja, ne oli vielä' jossain mitattukin, mutta menetelmät tosin :juo hetkellisiä piikkejä hirveillä säröillä ja käyttö jännite maksimi (=millä ei vielä kärähdä)... ja silti 2x25 wattinen pikku LAATU pääte oli PAREMPI subbarillekin, kun noi halppikset ei yleensä kestä kuormituksiakaan (min 4ohm), kys. 2x25 oli stereona (min 0.25 ohm)
Comment
-
-
No seuraavassa AutoSound lehdessä on tää McHammer Hurricane testissä että eiköhän sitten viimestään paljastu totuus tästä laitteesta? Ite tässä oon 4-kanavaista vahvaria ittelle ettiny ja ekä pyöri mielessä just tämä McHammer Hurricane halvan hinnan takia mutt loppujen lopuks päädyin tähän XETEC V-200.4.
Comment
-
-
Originally posted by substanzaOriginally posted by pyrozJollekin vieläkin epäselvää McHammerin laatu? Autosound testasi ko. vermeen ja ei niin hyvillä tuloksilla :
- ylipäästösuodin on kiinteä, ja se on noin 200hz:ssa :lol: (mahtaa olla mahtavat midbassotaajuudet)
- Subiin alipäästön alin taajuus luokkaa 100hz :lol:
- tuulettimen häiriöt jne... Ostakee lehti :wink:S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
Comment