Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diskantit vinkuu (2004 316 E46 sedan)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blue Arrow
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 60
    • ESPOO

    Diskantit vinkuu (2004 316 E46 sedan)

    Moi!!

    Onkos tälle selitystä?

    Asensin juuri diskantit koelaudalle kulmiin. piuhat menee koe laudan molemmista reunoista alas. Jakosuotimet on sijoitettu jalkatiloihin, eli kuskinpuolella ohjaustangon vasemmalle puolelle muovin päälle piiloon ja oikeella puolella hanskalokeron taakse ylös. Kaijutin piuhat on jo kytketty jakosuotimiin ja jakosuotimelta on piuhat jo vedetty peräkonttiin, missä ne viellä lojuvat kytkemättöminä huom.!! kytkemättöminä. Soitintakaan ei ole edes viellä kytketty.

    Lähdin ajelulle ja mitä VITT.... diskantit vinkuu kierrosten mukaan.
    Siis mistä se johtuu että diskantit vinkuu ku ei niitä oo mihinkään viellä ees kytketty. Paitsi jakosuotimiin.?????

    Auttakee!!!
    316 E46 2004
  • Masam
    Bimmer Rookie
    • Jul 2003
    • 163
    • Rovaniemi

    #2
    Ensimmäisenä tuli mieleen että onko mahdollista että jakosuodin on jonkin suurivirtaisen johtimen lähellä jolloin häiriöt indusoituvat jakosuotimen kelojen kautta kuultavaksi surinaksi. Toinen mikä tuli mieleen oli että voisko jo nuin pitkiin jotkimiin jotenkin tulla jännite-eroa ja jos piuhat ottavat jostain runkoon niin häiriöt tulis sitä kautta. Arvauksiahan nuo vain on ja ken tietää niin kertokoon paremmin.
    Ex. BMW 320i E30 vm.-85
    Ex. BMW 328Ci E36 vm. -97
    BMW 320d E91 Touring vm. -06

    Comment

    • Blue Arrow
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 60
      • ESPOO

      #3
      Kiitos vinkistä.

      Tänään saan todennäköisesti loput kytkennät tehtyä, joten sitten se selviää
      että vielläkö vinkuu. Ja jos vinkuu niin pitää koittaa siirtää noita jakosuotimia.
      ne on aika lähellä auton omia sähkö kaapeleita.

      Mitenkähän foliolla päällystetty bitumimatto(vaimennusmateriaali) jos vanerista värkkäis kotelon jakosuotimille ja vuorais kotelon sillä vaimennustarkoitukseen tehdyllä bitumimatolla???? Voiskohan se vähentää häiriön esiintymistä? Mikäli se nyt edes johtuu jakosuotimien sijoittelusta.
      316 E46 2004

      Comment

      • Dualfun
        Moderator
        • Jan 2003
        • 17845
        • PKS

        #4
        Originally posted by Blue Arrow
        Mitenkähän foliolla päällystetty bitumimatto(vaimennusmateriaali) jos vanerista värkkäis kotelon jakosuotimille ja vuorais kotelon sillä vaimennustarkoitukseen tehdyllä bitumimatolla???? Voiskohan se vähentää häiriön esiintymistä? Mikäli se nyt edes johtuu jakosuotimien sijoittelusta.
        Käytönnössä miksei. Tällöin häiriöllinen magneettikentän indusoima virta jäisi folion pintaan samaan tapaan kuin Faradayn häkissä (jos muistatte koulun kirjoista ).
        E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
        E28 ///M535i '87 zinnoberrot
        E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

        E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
        ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
        ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
        ½
        G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
        Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
        Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
        Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎