Kertokaas tietäjät etuovien elementtien vaihdosta e39:n.Onko kajari kiinni oven pellissä vai miten?Täytyykö sivu-airbagin liittimet kävästä irti ja syttyykö airbag-valo taas tämän myötä palamaan?Entäpä taka-oven diskanttipaikka, koko verhoilun ilmeisesti joutuu poistamaan jos haluaa elementin asentaa?Tiedoista/vinkeistä kiitos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ovielementit
Collapse
X
-
Elementti on kiinni muovisessa kotelossa, mikä taasen on kiinni ovessa. Ei tarvitse irroittaa airbagin liittimiä.Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
-
-
Tuolla on kuvia:
Orange County Data Center and web hosting provider offers tech solutions including server colocation, web hosting, offsite data backup, email hosting, cloud hosting, IT consulting, and onsite tech support/computer repair in Orange County
Eteen ei mahdu kovin syvä/halkaisijaltaan isolla magneetilla varustettu elementti mutta koteloa voi jonkin verran muotoilla kuumailmapuhaltimella.
Takaovissakin pitää ovipahvi irrottaa. Jos autossa on aurinkoverhot pitää ensin avata muutama ruuvi listojen alta. Tuo takaoven diskantin paikka tosin on aika huono, voisi tulla parempi jos muuttaisi johdotusta ja laittaisi diskantitkin hattuhyllylle (2-tie elementti). Nythän niiden ääni kuuluu eteen vähän liian voimakkaasti.
Comment
-
-
Semmonen kysymys ois, että jos elementit on kiinni muovisessa kotelossa niin onkos se asennus kunnolla tukeva? Ja pystyykö sen kotelon pohjan puhkasemaan tms vastaavasti helposti laittamaan elementin hengittää vapaasti oveen/mahdollisesti lisätilaa magneetille, jos vaan jättäs "sadekatoksen" elementin päälle? Muutaman litran muovipurkki on aika pieni...
Comment
-
-
kyllä se melko tukeva on. toi muovihärpäke on ovessa kiinni parilla ruuvilla ne kun irrottaa, niin saa kotelon irti ja sitten sitä onkin helppo muokata sopivaksi. itellä toisessa e39 tehty vähän lisätilaa leikkaamalla ,että on saatu isompi magneettinen elementti mahtumaan.Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment
-
-
Mulla on noissa etuovissa vähän toisenlainen ratkaisu: mä otin kokonaan hittoon ne muoviämpärit sieltä, sitten leikkasin sopivasta vanerista samanmuotisen kolmiopalan kuin sen muovijuttukin oli. Se sitten niillä kolmella ruuvilla oveen kiinni ja siihen vaneriin tein sopivan reiän 6.5-tuumaselle Velocityn kajarille (upotussyvyys 72.5 mm) ja sitten pienesti muokkailin ovipahvia taustapuolelta, että sain mahtumaan ne vielä paikalleen. Vanerin takapuolella ruuvasin kiinni jakosuotimen ja noi Velocityn setin diskantit orkkispaikoille. Ja päällepäin ovipahvi siis näyttää aivan orkkikselta.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02Mulla on noissa etuovissa vähän toisenlainen ratkaisu: mä otin kokonaan hittoon ne muoviämpärit sieltä, sitten leikkasin sopivasta vanerista samanmuotisen kolmiopalan kuin sen muovijuttukin oli. Se sitten niillä kolmella ruuvilla oveen kiinni ja siihen vaneriin tein sopivan reiän 6.5-tuumaselle Velocityn kajarille (upotussyvyys 72.5 mm) ja sitten pienesti muokkailin ovipahvia taustapuolelta, että sain mahtumaan ne vielä paikalleen. Vanerin takapuolella ruuvasin kiinni jakosuotimen ja noi Velocityn setin diskantit orkkispaikoille. Ja päällepäin ovipahvi siis näyttää aivan orkkikselta.
Comment
-
-
Originally posted by SmackTämähän kuulostaa hyvälle Minkälaista on pieni muokkaus ja onko kuvia ovipahvin takaa? Ja mites hyvin sattu se elementin kalvo siihen ritilän kohalle, että "tuleekos sieltä kaikki ääni pihalle"?BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Comment