Vahvistin asiaa...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6780
    • PK-seutu

Originally posted by jvakeva
    mutta kuuntele toki muitakin neuvoja, esim. "pyroz"ilta saa varmasti käypää vinkkiä asian tiimoilta :wink:
    :shock: :?: :shock:

Ei pidä paikkaansa. Mä puhun pelkkää puullssittiä aina

Juurihan Ananas- sanoi irkissä, että mun väitteet on ihan naurettavia :lol:

Mutta tuo Miksun kommentti oli sen verta hyvä, ettei ole mulla paljoa lisättävää. Monesti saa hyvän perusjärjestelmän laittamalla laadukkaat etukaiuttimet, 10"-12" subi taakse ja niitä ohjaamaan 4-kanavainen pääte.
    S65, S85, H1, N63TU, IB1

Comment

• FreeZ
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2003
      • 814
      • Hamina

Originally posted by pyroz
      Originally posted by jvakeva
      mutta kuuntele toki muitakin neuvoja, esim. "pyroz"ilta saa varmasti käypää vinkkiä asian tiimoilta :wink:
      :shock: :?: :shock:

Ei pidä paikkaansa. Mä puhun pelkkää puullssittiä aina

Juurihan Ananas- sanoi irkissä, että mun väitteet on ihan naurettavia :lol:

Mutta tuo Miksun kommentti oli sen verta hyvä, ettei ole mulla paljoa lisättävää. Monesti saa hyvän perusjärjestelmän laittamalla laadukkaat etukaiuttimet, 10"-12" subi taakse ja niitä ohjaamaan 4-kanavainen pääte.
      elikkä miltä tälläinen kuulostais.. DLS B5 tai Peerlers D.5 etee ja JBL Gt12 subi konttii ja niitä ohjaamaa Xetecin v-200.4.....? tollaista olen vähä suunnitellut.. :roll:
      BMW 320i

Comment

• pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6780
        • PK-seutu

Originally posted by FreeZ
        elikkä miltä tälläinen kuulostais.. DLS B5 tai Peerlers D.5 etee ja JBL Gt12 subi konttii ja niitä ohjaamaa Xetecin v-200.4.....? tollaista olen vähä suunnitellut.. :roll:
        Kuulostaa toimivalta peruslaitteistolta Pääkaiuttimien merkitystä ei pidä aliarvioida. Kummastakaan noista sarjoista en omaa kuuntelukokemuksia, mutta DLS:n B-sarjasta ei voi olla kuulematta kuin hyviä kokemuksia muilta. Tuo Peerles on uudempi tuttavuus ja siitäkin olen hyvää kuullut.

Mutta tärkeintä tuon sarjan valinnassa on, että pääset kuuntelemalla vertaamaan niitä keskenään. Vaikka et ideaalisesti pääsisikään autossa niitä kuuntelemaan, niin vähintään liikkeen telineessä.

EDIT: Eli ostat sen sarjan, kumman ääni sua itseäsi eniten miellyttää.
        S65, S85, H1, N63TU, IB1

Comment

Working...
        X