Announcement

Collapse
No announcement yet.

E89 karttapäivitys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TMB
    BTCF Member
    • Apr 2014
    • 124
    • Oulu

E89 karttapäivitys

Tarttis saada -09 mallin Z4 professional navin kartat tälle vuosikymmenelle. Mulla on tossa dvd'lle poltettuna Itä-Euroopan kartasto vuosimalllia 2019, mutta miten tuo päivitys pitäisi potkaista liikkeelle?

Jostakin löysin ohjeen että radion virtanappia ja ejectiä pohjaan 30 sekkaa ja sitten syötetään levy. Navi kyllä buuttaa tolla metodilla, mutta ei se mitään ruvennu askartelemaan.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

CIC:llä päivitys vie muistaakseni kolme DVD:tä (itse päivittelen USB:ltä paljon nopeampi). Eli onhan sulla varmasti oikeat kartat?
    e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• Krampus
      BTCF Member
      • Nov 2017
      • 376
      • Keski-Suomi

Minulla sama ongelma. Tikulla on uudet kartat, mutta CIC:ssä liian vanha firmware ja sen päivitys toisi tikulta päivitysvalikon. Tuolla ISTA ketjussa kyselin ohjeita firmiksen päivitykseen kun pelit ja vehkeet löytyy.
      E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
      F39 X2 Xdrive20D, käyttis
      Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489

Comment

• TMB
        BTCF Member
        • Apr 2014
        • 124
        • Oulu

Jotenkin huononlaisesti löytyy nyt infoa interwebsistä tai sitten en vaan osaa. Latasin netistä ton USB-version kun ajattelin kokeilla sen kanssa. Ainoa isompi usbitikku, joka löytyi kaapin perukoilta on 8-giganen ja noi dumpit on parisataa megaa liian isoja.

Tänkin harjoittelun vois ihan hyvin ulkoistaa jollekin...

Comment

• TMB
          BTCF Member
          • Apr 2014
          • 124
          • Oulu

Vastaisen varalle talteen ja muillekin opiksi

Kohtuu hyvin koottu ohje karttojen päivitykseen:
          https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1461515

Ja ainakin mulla - vastoin jossakin lausuttua - USB3.0-tikku toimi ihan mukisematta tossa päivityksessä. Joskin aikaahan tuossa operaatiossa meni ihan tolkusti.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎