Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ps 2 asennuksesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G'lan
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 77

    Ps 2 asennuksesta

    Akulta vedetään virtajohto jossa ensin parin amppeerin sulake ja sitten regulaattori joka pitää jännitteen 8:ssa voltissa. Playstation on uutta slim mallia, joten muuntaja on virtajohdossa. Virtajohto poikki muuntajan pleikka puolelta ja siihen liitetään regulaattorilta tuleva virta.
    Muuntajan jälkeenhän virtajohdosta ei pitäisi löytyä kuin + ja -

    Kuulostaako järkevältä? Vai pitääkö lähteä invertteri kauppaan?
    _________________
  • OrioN
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 197
    • Lohja Finland

    #2
    Enpä juuri tosta uudemmasta PS2 tiedä, mutta....
    Jos suoraan akulta kytkee, niin tulee kovat jännite vaihtelut. Akulta voi tulla esim. 12V kun on vain virrat päällä, mutta kun käynnistät auton, jännite voi tippua helposti 10V ja nousta siitä nopeasti noin 13V. Startti tarvitsee ja ottaa akulta paljon käynnistettäessä.

    Että miten hyvin PS kestää niinkin suuria jännite/virta vaihteluita, pakko sen akun ja PS välis olla joku iso konkka tai kytkin tms....?

    Joku joka on laittanu PS autoon, niin voi varmaa kertoa kokemuksia...?
    OrioN

    -----------
    EX. - 328IA -95 e36 Cabriolet
    EX. - 325i -94 E36 Coupe
    EX. - 316 -88 E30

    Comment

    • IvvN
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 3078
      • HelSINKI

      #3
      Ainakin vanha ps2:nen kestää tosi hyvin. On toiminut pitkään ja hyvin ja kestää sitä tärinääkin tosi hyvin. Mulla tosin tommoinen viritelmä, millä ohitin ton ps2:sen oman muuntajan ---> http://bmw.cryon.net/ps2.html
      Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo
      www.kxd.fi

      Mahdollisesti maailman paras verhoomo

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Originally posted by OrioN
        Enpä juuri tosta uudemmasta PS2 tiedä, mutta....
        Jos suoraan akulta kytkee, niin tulee kovat jännite vaihtelut. Akulta voi tulla esim. 12V kun on vain virrat päällä, mutta kun käynnistät auton, jännite voi tippua helposti 10V ja nousta siitä nopeasti noin 13V. Startti tarvitsee ja ottaa akulta paljon käynnistettäessä.

        Että miten hyvin PS kestää niinkin suuria jännite/virta vaihteluita, pakko sen akun ja PS välis olla joku iso konkka tai kytkin tms....?

        Joku joka on laittanu PS autoon, niin voi varmaa kertoa kokemuksia...?
        Ekassa postauksessahan lukee että meinaa pistää 8voltin regulaattorin.
        Eli jännite pysyy kokoajan 8V
        Ilmeisesti se alkuperänen muuntaja antaa 8 volttia?

        G'lan: Jos tosiaan alkuperänen muuntaja antaa pleikalle 8V niin se toimii hyvin sen regulaattorin kanssa. Ennenkun katkaset virtajohdin mittaa tietysti kumpi on kumpi.
        Mitota regu ja sulake muuntajan virran annon mukaan.
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎