Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine CDA-9851R ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Riceburner
    Newbiemmer
    • Apr 2004
    • 5

Alpine CDA-9851R ongelma

Morjens,

Elikkä kyseisen soittimen kanssa olis pari pientä 'ongelmaa'. Haluan aluksi sanoa että olen täysi aloittelija näissä autohifi asioissa, niin älkää naurako vaikka olisikin joku tyhmä vika.

Jepps, mutta eilen sain kyseisen soittimen kiinni E46'een. Ja tänään huomasin että joka kerta kun sammutan auton ja käynnistän uudelleen, kaikki asetukset ja radion muistipaikat tyhjenevät. Missä vika? Ja toinen asia on että soitin ei automaattisesti mene päälle kun käynnistän auton, se pitää jotain pientä ääntä pari sekunttia, mutta ei käynnisty. Pitää painaa erikseen nappia että saa kojeen käyntiin. Onko tää joku moka myös, vai onko se vaan näin että joka kerta pitää itse pistää käyntiin soitin?

Kiitos etukäteen.
  • tommak83
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 168
    • rauma

terve! joo elikä ei ole kovinkaan kummoinen vika... siellä soittimen takana on nippu johtoja joiden joukosta löytyy kaksi virta johtoa punainen ja keltainen... "VIKA" korjaantuu kun kytket ne johdot päin vastoin! elikä keltainen siihen johtoon missä punainen on nyt ja punainen siihen missä keltainen ja jo rupee soitin pelittää!
    Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja

Comment

• Riceburner
      Newbiemmer
      • Apr 2004
      • 5

Terve, kiitos vastauksestasi.

Kyllä minä muistaakseni kytkin keltaisen punaiseen jne, kun olin saanut kuulla että niin pitää tehdä. Mutta voiko kuitenkin olla että niissä on jotenkin mennyt jotkut johdot rastiin? Eli toisin sanoen kannattaisi varmaan kokeilla toisinpäin tai jotain?

Comment

• tommak83
        Bimmer Rookie
        • Apr 2004
        • 168
        • rauma

joo vaihdat vaan niiden punaisen ja keltaisen paikkaa keskenään! toiseen kuuluu tulla jatkuva virta ja toiseen silloin kun on virrat autossa päällä! ja ne on sulla nyt väärin päin!
        Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja

Comment

• Riceburner
          Newbiemmer
          • Apr 2004
          • 5

Asia selvä, kokeilen huomenna. Kiitos!

Comment

• J-Beat
            Aluevastaava
            • Jun 2005
            • 3059
            • Jyväskylä

mulla on samanlainen soitin... Mistä ostit ja paljon maksoit?
            Myydään:
            Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46

K-S Connection
            Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡