ainakin sedanissa joutuu rikkomaan hattuhyllyä peltiä leikkaamalla. Ellei hommaa jotain 6"x9" koteloita hattuhyllyn päälle. Itse miettisin myös noita 6x9 mutta päädyin laittamaan erillissarjan sinne koska menee ilman pellin leikkaamista. Tein itse 10mm MDF-levystä sovitepalan takakaiuttimen kolon kohdalle ja laitoin sinne 5.25" erillissarjan. tulee huomattavasti siistimpi. mutta tämä on vain oma mielipide ja toteutus.
6x9 on sopiva paikka lähin lammikko ja nii pitkälle ku käestä lähtee.
Kuka tollasia keksintöjä tahtoo autoonsa?
Erillissarja vaikka mielummin jos sinne taakse on jotain laitettava, mielummin panostasin eteen sitä saundia, etupenkiltä mie ajan autoani ainaski.
Nyt eletään 2000-lukua, ei 1980---
Unohda "69", alkuperäisille paikoille varmasti löytyy laadukkaita elementtejä ja ovat silmällekin fixumman näköisiä!
-Official member of BTCF-Sauna team-
-KUOPION PUTKIMIEHET - team
sanos muuta, eli voin ajella E30 bemulla ja en oo amis
ei mitään "69" hattuhyllylle. äänen laatu surkea ja satsaa hieman enemmän rahaa niin saa varmasti paremmat saundit ku 6x9 paskoista
Anteeksi arvostelu, mutta teidän jutut on täyttä paskaa!!
Ei 6x9-kaijuttimet tarkoita aina Jensenin/Honkongin halvinta mallia. Te kenen mielestä 6x9 ei voi soida hyvin niin käykääpä paikallisen DLS-myyjän luona kuuntelemassa DLS:n 1070:siä. Jos ei sointi mielytä niin jo on kumma!! Jos halutaan jättää takakontti tyhjäksi musavehkeistä mutta silti tuhti bassontoisto ja pirun hyvä erottelu on siinä aika hyvä ratkaisu. Kaijutinhan siis on 7x10" mutta menee kuusysin reikään.
Tämä on minun mielipide ja taas on kyseiset kajarit tulossa autoon erillisen basson sijasta
Anteeksi arvostelu, mutta teidän jutut on täyttä paskaa!!
Ei 6x9-kaijuttimet tarkoita aina Jensenin/Honkongin halvinta mallia. Te kenen mielestä 6x9 ei voi soida hyvin niin käykääpä paikallisen DLS-myyjän luona kuuntelemassa DLS:n 1070:siä. Jos ei sointi mielytä niin jo on kumma!! Jos halutaan jättää takakontti tyhjäksi musavehkeistä mutta silti tuhti bassontoisto ja pirun hyvä erottelu on siinä aika hyvä ratkaisu. Kaijutinhan siis on 7x10" mutta menee kuusysin reikään.
Tämä on minun mielipide ja taas on kyseiset kajarit tulossa autoon erillisen basson sijasta
Olen täysin samaa mieltä asiasta. "69" hakkaa erillisarjat mennentullen. Nimenomaan bassontoistossa. Mut sehän on jokaisen mielipide asia
Ootteko koskaan kuunnellut aktiivista etupäätä missä midit on kunnon suljetuissa koteloissa, sitä ajetaan esm 2x100w teholla _kunnon vahvarilla_ jyrkällä suodatuksella.
Käykääs kuuntelee jotain fascan kisa-auton etupäätä ja kysyn sit uusiks et vieläkö kusiysin basso on poikaa
Munmielestä siinon vähän jo munaa kun kaveri soittelee jotain madonnaa ja tuntuu et iskee tosissaan se midi rintaan ja jyrähtelee kivasti, sit se kysäsee et miten subi soi sunmielestä.. no siihen vastaa "ihan ok"
Sit se ottaa prossun kaukosäätimen käteen ja pistää sen päälle vasta..
Siinon teille oikeanlainen miditoisto.
En mie yhtään ihmettele jos ne erillissarjat eivät soi teillä tai anna minkäänsortin bassoa tyyliin hattuhyllylle viskattuina ja mankalla soitettuina, kun ne yleensä (toki on poikkeuksia) on suunniteltu joko vaimennettuun freeairiin tai koteloon.
Kaiuttimen koko tuskin kertoo ihan kaikkea sen äänenlaadusta, suuntaan tai toiseen. Eikä koko 6x9 kerro sitä että se ei olisi erillissarja, vaikkapa MB Quartin RCE 269.
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Mitä tarkoittaa että laittaa prossun päälle? Prosessorit käynnistyvät soittimen kanssa samaa tahtia, meinaten jos tarkoitat esim DSPeetä joka sisältää aikaviivesäädöt niin käikättimistä ei kuulu mitään ennen kuin se on päällä. Sehän on karu tosiasia että takakaiuttimilla ei tee mitään paitsi teatterisysteemeissä. Ja se midin potkuhan saadaan aikaan hyväksi todetuilla tuotteilla, eli hyvillä elementeillä, runsaalla bitumimaton käytöllä sekä riivistyksellä että räminöiden poistolla ja ajalla joka käytetään asennukseen. Eli tehdään perusasennus ja kuunnellaan, jos rämisee/vuotaa niin ovi auki ja lisää vaimennusta kautta tiivistystä niin kauan että miellyttää korvaa. Ja hyvää etupäätä on turha alkaa havittelemaan alta 2-300egen panostusta. Karua mutta totta.
Ootteko koskaan kuunnellut aktiivista etupäätä missä midit on kunnon suljetuissa koteloissa, sitä ajetaan esm 2x100w teholla _kunnon vahvarilla_ jyrkällä suodatuksella.
Käykääs kuuntelee jotain fascan kisa-auton etupäätä ja kysyn sit uusiks et vieläkö kusiysin basso on poikaa
Munmielestä siinon vähän jo munaa kun kaveri soittelee jotain madonnaa ja tuntuu et iskee tosissaan se midi rintaan ja jyrähtelee kivasti, sit se kysäsee et miten subi soi sunmielestä.. no siihen vastaa "ihan ok"
Sit se ottaa prossun kaukosäätimen käteen ja pistää sen päälle vasta..
Siinon teille oikeanlainen miditoisto.
En mie yhtään ihmettele jos ne erillissarjat eivät soi teillä tai anna minkäänsortin bassoa tyyliin hattuhyllylle viskattuina ja mankalla soitettuina, kun ne yleensä (toki on poikkeuksia) on suunniteltu joko vaimennettuun freeairiin tai koteloon.
Ja nyt verrataan _rahalla_ rakenettua systeemiä 100e kuusyseihin
Comment