Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90 CCC ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bulbakin
    BTCF Member
    • Nov 2019
    • 28
    • Helsinki, Finland

E90 CCC ongelma

Olen asentanut autoon android näytön orkkis CCC tilalle, joka toimi ihan ok aluksi mutta jossain vaiheessa elämäänsä alkoi herjaamaan kun yrittää päästä sinne orkkis CCC puolelle katsomaan auton tietoja niin sanoo vaan no signal.

Johtoja olen yrittänyt tarkistella ja kytkeä uudelleen ilman mitään tulosta. Osaako kukaan sanoa johtuuko tosta android mankan välijohtosarjasta vai onko CCC yksikkö kaput? Vai missä lie vika :think
  • ptikkala
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 1571

Vikakoodeista selviää saako yhteyden ccc yksikköön

Comment

• Bulbakin
      BTCF Member
      • Nov 2019
      • 28
      • Helsinki, Finland

Originally posted by ptikkala View Post
      Vikakoodeista selviää saako yhteyden ccc yksikköön
      Aivan, täytyypä lukasta koodit ja kattoa onko mitään viittauksia että ois särki.

Melkein pitäis kokeilla laittaa toi orkkis näyttö takas kiinni ja katsoa tuleeko siihen signaali ja toimiiko normaalisti jos ei ole mitään vikakoodeja.

Comment

• jaki
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2978
        • Uusimaa

Veikkaan, että CCC on joko jo mennyt kaput tai menossa. Siitä ei kyllä aina tule mitään vikakoodia.
        BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

• Weega
          Newbiemmer
          • Jun 2023
          • 1
          • Kemi

Originally posted by Bulbakin View Post
          Olen asentanut autoon android näytön orkkis CCC tilalle, joka toimi ihan ok aluksi mutta jossain vaiheessa elämäänsä alkoi herjaamaan kun yrittää päästä sinne orkkis CCC puolelle katsomaan auton tietoja niin sanoo vaan no signal.

Johtoja olen yrittänyt tarkistella ja kytkeä uudelleen ilman mitään tulosta. Osaako kukaan sanoa johtuuko tosta android mankan välijohtosarjasta vai onko CCC yksikkö kaput? Vai missä lie vika :think
          Itsellä ihan sama vika heti asennuksen jälkeen. Ensin toimi tuo Android systeemin kanssa mutta kun ruuvailin CCC yksikön paikalleen niin ei toimi auton oma idrive näytöllä vaan lukee No Signal. Luulen että välijohto ei pelitä. Ajattelin myös kokeilla tuolla alkuperäisellä vielä ennen kun alan tuota CCC yksikköä vaihteleen. Miten sulla homma eteni? Saitko toimimaan? Tosiaan kaikki toiminnot kyllä pelaa: eli radio jne. ok. vain kuvaa ei tule näytölle joten luulen että piuhavika se on.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎