Oisko kellään laittaa kuvaa että minkälaiset on e30 peilikolmiot alkuperäisillä diskanteilla??Ja meneekö 5.25" kajarit sinne jalkotiloihin suoraan alkuperäisille paikoille?Ja sitten vielä että tekeekö noilla mitään --> http://www.soundworks-shop.com/sivut...u=tuote&id=421
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 peilikolmiot...
Collapse
X
-
empä tiiä meneekö tuonne jalkatilojen "koloihin" mulla itselläni dls B6 erillissarja ja erittäin hyvin pauhaa... suosittelenE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
-
-
Ainakin DLS MS5 sarjan 5,25" ämyrit pitäisi mennä tonne e30:sen vakiopaikoille, joten eiköhän noikin tuonne uppoa suht nätisti, kun noissa on vielä pienempi asennus-syvyys kuin noissa MS5:ssa.
Ja varmasti noi B5:set on hintaansa nähdän hyvät vehkeet, näin on kerrottu.
Mutta jos tuosta haluaa astetta parempaa niin DLS MS5 on hyvä valinta. Oon niin monelta foorumilta lukenut tuosta sarjasta ja ei ole kellään ollut mitään pahaa sanottavaa noista. Paljon noita suositellaan ja ei ole kukaan katunut ostoaan kun on tuollaiset laittanut. Hinta/laatu suhde kohdallaan. Ja mitä itsekkin olen tuollaisia päässyt kuuntelemaan niin soi kyllä erittäin hyvin mielestäni. (eivät tosin olleet E30:ssä mutta kuitenkin)
Joten ei kai tässä auta muutakuin hommata itsellekkin kohtapuolin tuollaiset omaan katiskaan.
Comment
-
-
Originally posted by RacinkOisko kellään laittaa kuvaa että minkälaiset on e30 peilikolmiot alkuperäisillä diskanteilla??Ja meneekö 5.25" kajarit sinne jalkotiloihin suoraan alkuperäisille paikoille?Ja sitten vielä että tekeekö noilla mitään --> http://www.soundworks-shop.com/sivut...u=tuote&id=421
menee 5.25" kajarit jalkatilaan. ja tuo on ihan hyvä sarja toi b5, mutta kannattaa ostaa esim. www.audiohellman.fi (maahantuoja) ku sieltä saat saman sarjan 89€.
Tai yleensäki jostain muualta ku tuolta sun esittämästä linkistä.
Comment
-
-
Bemari sen olla pitää!
e39 528ia touring -97
Ex E36 325i -91
Ex E36 325i -91
Ex E30 316 -87
Comment
-
Comment