Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia putkibassoista / aktiivisubeista?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JanneT
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2002
    • 622
    • Espoo

    Kokemuksia putkibassoista / aktiivisubeista?

    Nyt kun näitä pienikokoisia putkimallisia aktiivi subbareita ja muitakin aktiivisubbareita alkaa olla autokäyttöön jo hyvin tarjolla niin tuli mieleen kysäistä olisiko kellään käyttökokemuksia? Harkinnassa on Kenwoodin 10" aktiivisubi jota mainostettiin uudessa GTI:ssä, mutta en ole vielä kuullut miltä se käytönnössä kuulostaa ja riittääkö vahvarin teho mihinkään...
    Power DZL
  • Dualfun
    Moderator
    • Jan 2003
    • 17844
    • PKS

    #2
    Miksi putkimallinen? Jos laajennat hieman valinnanvaraa, löytyy useilta valmistajilta asiallisia pienikokoisia subbareita valmiiksi koteloituina ja vaikka sillä integroidulla vahvistimella vielä.
    E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
    E28 ///M535i '87 zinnoberrot
    E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

    E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
    ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
    ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
    ½
    G20 320d xDrive mineralweiss metallic
    Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
    Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
    Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

    Comment

    • JanneT
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2002
      • 622
      • Espoo

      #3
      Joo, ei sen tarvitse nimenomaan putkimallinen olla. Sellainen vaan sattui tulemaan vastaan asialliseen hintaan!
      Power DZL

      Comment

      • Remotion
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 15251
        • Ajamisen Iloa

        #4
        sen verran on kuuntelu kokemuksia että pitäisin sitä huonoimpana vaihtoehtona. Resonanssitaajus osuu vain ja ainoastaan yhdelle taajuuskaistalle jonka takia piikittää ihan hullusti.
        Halvimmasta päästähän nuo aina ovat, kallista putkisubbaria ei varmaan olekaan koska muuta vaihtoehdot ovat toimivampia.
        Ja muutenkin kannattais ehostaa ensin sitä perus systeemiä, mid bassot jne. ennen subia. Pahimmillaan putkisubbari on niin kaamee että revit sen pois saman tien tai parhaimmillaan siedettävä.
        Z3 coupé individual

        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

        Comment

        • börje
          Bimmer Rookie
          • Apr 2004
          • 67
          • tampere connection

          #5
          putkisubit on aivan suolesta ääneltää ja ulkonäöltään!!!
          Ei ole EVOLUTIONIN voittanutta, ei edes epalla!!!
          Mukaan vaan, ei se satu kun VÄHÄN...

          Comment

          • JanneT
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2002
            • 622
            • Espoo

            #6
            Päädyin perinteiseen ratkaisuun kuitenkin, ei päässyt missään kuuntelemaan aktiivisubeja.
            Power DZL

            Comment

            • Dualfun
              Moderator
              • Jan 2003
              • 17844
              • PKS

              #7
              Originally posted by JanneT
              Päädyin perinteiseen ratkaisuun kuitenkin, ei päässyt missään kuuntelemaan aktiivisubeja.
              Hyvä ratkaisu
              E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
              E28 ///M535i '87 zinnoberrot
              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

              E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
              ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
              ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
              ½
              G20 320d xDrive mineralweiss metallic
              Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
              Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

              Comment

              • Janza182
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 4988
                • 013

                #8
                Sen verran pitää tähän ketjuun lisätä että itsellä on kokemuksia tuosta pioneerin aktiivi Pumpista... E34:ssa soi vallan mainiosti ja ei mitään pahaa sanottavaa...

                Comment

                • pete81
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 2056
                  • .........

                  #9
                  no ei se putki paras vaihtoehto ole, soi miten sattuu ja kamalan näkönen viritys!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎