Mikäs tuohon mankan ja takakajarien väliin pitäis laittaa että sais niiden voimakkuutta säädettyä niin ettei vaikuttais myös etukajareihin??Etukajarit kuuluu vahvistimen kautta ja takakajarit mankasta josta ei ainakaan semmosta säätyä löydy etteikö vaikuttais molempiin...Eikä vahvistimen säätökään paljoa asiaa auto.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
...........
Collapse
X
-
Originally posted by -JMV-Säädä vahvarista etukajareita vastaavasti kovemmalle
Edit:Löytyhän siitä level säätö, täytyys koittaa vielä säädellä.Mikäs tuo lpf(80hrz) on/off kytkin on??Tai siis mikä vaikutus sillä on?Last edited by Racink; 23-10-2005, 11:05.
Comment
-
-
Originally posted by RacinkEdit:Löytyhän siitä level säätö, täytyys koittaa vielä säädellä.Mikäs tuo lpf(80hrz) on/off kytkin on??Tai siis mikä vaikutus sillä on?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30eikös toi oo LowPower Filter eli alipäästö suodin tai joku .. eli ON jos on subi ja OFF jos korkea ääniset... korjatkaa viisaammat
Kyllä tuo on noin.
Eikös mankasta voisi säätää vain etupäätä soimaan kovemmalle? Omasta neekerimalli jvc:stä pystyy sitä banssia siirtämään eteen taikka vasemmalle ym. Tuolla itse ainakin säädän etupäätä kovemmalle.E34 530d -94 M-Sport
Comment
-
-
joo balanssin säätö löytyy, mutta kun tuossa mankassa ei ole kuin yhdet rca lähdöt josta lähtee johdot vahvistimelle joka soittaa etukajareita ja mankan omat "rear" johdot takakajareille, ni balanssin säätö vaikuttaa silloin eteen sekä taakse kuin ne olisi molemmat "rearina".Pitäisi olla kahdet rca lähdöt jolloin tuo säätö toimisi oikein nuin kytkettynä.
Comment
-
-
Ensinnäkin balanssilla säädetään oikeeta ja vasenta kanavaa/kanavia. Faderilla säädetään eteen/taakse. Faderilla säädät kuulumaan enemmän edestä niin se kuuluu enemmän edestä. Vaihtoehtosesti väännät vahvarista lisää gainia.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by JanzkiEnsinnäkin balanssilla säädetään oikeeta ja vasenta kanavaa/kanavia. Faderilla säädetään eteen/taakse. Faderilla säädät kuulumaan enemmän edestä niin se kuuluu enemmän edestä. Vaihtoehtosesti väännät vahvarista lisää gainia.
Comment
-
-
Originally posted by RacinkNokun ei edelleenkään kuulu sen paremmin edestä vaikka on faderit kokonaan edessä, silloin ei kuulu suoraan sanottuna yhtään mitään...Jos mankassa olisi 2 rca lähtöä front ja rear ja johdot olisi frontissa ni silloin se kyllä toimisi, vaan eipä toimi nyt kun ei tuossa karvalakki halpis jvc:ssä ole kuin yhdet rca lähdöt jolloin faderilla ei ole ilmeisesti siihen mitään sanottavaa.Ja lisätään nyt tähänkin vielä yksi kysymys kun niitähän riittää että:Meneekö tuo asteikko tuossa vahvarin level säädössä nyt ihan oikein kun 0.3v soi koviten ja 6:ssa vähiten??
Tuohon auttas varmaa se että vaihat takakajarit etukanaviin ja kikkailet faderilla sen.Last edited by Janzki; 23-10-2005, 22:07.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Moni kanavainen sun vahvistin on? Jos se on nelikanavainen, niin sillonhan sulla on 2 kpl rca-sisääntuloja vahvistimella. Miten sä oot ne hoitanu?
Kannattaisko nyt "unohtaa" niiden takakaiuttimien vahvistaminen ja soittaa niitä vaikka soittimen vahvistimella? Laitat vaan etukanavat ja mahd. subbarin soimaan vahvistimen kautta. Hiljenee ainakin takakanavat ja saat myös faderin toimimaan oikein."You open your mouth again I swear I'm gonna break it" - Kornia, mutta hyvää
e89 Z4 3.5i DKG + hayabusa Tbo
x Porsche 911 C4
x e92 LCI 320dA
x e92 330 xD
x 08 WRX
x e82 123dA
x '88 e30 320i "drifting edition"
x '01 e46 320iM
Comment
-
-
Originally posted by eofkAnssiMoni kanavainen sun vahvistin on? Jos se on nelikanavainen, niin sillonhan sulla on 2 kpl rca-sisääntuloja vahvistimella. Miten sä oot ne hoitanu?
Kannattaisko nyt "unohtaa" niiden takakaiuttimien vahvistaminen ja soittaa niitä vaikka soittimen vahvistimella? Laitat vaan etukanavat ja mahd. subbarin soimaan vahvistimen kautta. Hiljenee ainakin takakanavat ja saat myös faderin toimimaan oikein.Ne takakajarithan ON mankassa kiinni.
Alkup. kysyjälle: Laitappa ne takakajarit soittimen front kajarilähtöihin, niin voit säädellä faderilla...S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
Comment