en tiiä... mutta siinä ne asenti sen freeairina vai miten sen sanos tuon kokosessa ite auto toimii kotelona , siis pistivät tuon takapenkkien tilalle subi konttiinpäin.... hmm
Aika hassua, luulin että niillä olis joku sopimus etteivät saa myydä, kun eihän noita ole näkynyt... Eikä kyllä mun mielestä tota sais muutenkaan myydä
Aika hassua, luulin että niillä olis joku sopimus etteivät saa myydä, kun eihän noita ole näkynyt... Eikä kyllä mun mielestä tota sais muutenkaan myydä
Laittaisin minäkin myyntiin jos jonkun romuauton saisi laitatettua tuollaisessa ohjelmassa ilmaiseksi. Jos en kokonaisena niin ainakin osina laittaisin myyntiin. Kyllä ne sen verran kalliita poppiksia noihin laittaa ja muuten koko auton tekeevät niin hutaisemalla että en viittis pitää sellasta autoa omassa käytössä.
Tästä on aikaisemminkin ollut juttua, mutta on vähän turhan kireä aikataulu pojilla laittaa autot aina valmiiksi. Montako päivää lie aikaa, mutta usein on autoista jäänyt esim. helmat pohjaväriin ja ruostevikoja korjataan laittamalla peltiä reikien päälle pop-niiteillä ja pakkelit sen päälle. Moottori ja vaihteistokin on suurimmassa osassa autoista jäänyt nykäisemättä.
On niitä ollu, mm. se baja-bug ja se hirvittävä mustakeltainen farmari-nissan..
Mutta karsein tähän mennessä oli se junakeula jossa näytettiin kun alumiinilätkiä laitettiin ruostereikien päälle. Ja päälle pakkelia isolla lastalla. Sehän oli sisältäkin ihan ruosteessa...-> verhoillaan päälle..
Saman tekisin minäkin, myyntiin vaan ja nopeasti.
Btw, mun mielestä sen junakeula-jakson jälkeen ei oo näytetty tuota korivaihetta. Sen sijaan krääsän purku ja seuraavaksi se on pohjamaalattu.
Lisätään vielä että koristehelma peittää ruosteet aika hyvin...Aika moneen on laitettu.
Hakekaapa parit jaksot overhaulinia niin saa ne ruosteetkin kyytiä kun foose & co. ottaa työn alle auton. Ja yleensä lopputulos on makea. Jos ylipäätään tykkää jenkkiautoista...
Comment